Inlägg från: Lustablong |Visa alla inlägg
  • Lustablong

BIM Juni

Gabriela11 skrev 2019-06-06 18:53:57 följande:

Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Tack!

Eftersom vissa sett streck så vågar jag mig på ett grattis!!! Woho, vad roligt för er!

Jag ska testa på söndag med morgonurin om inte mensen har kommit.
  • Lustablong
    Gabriela11 skrev 2019-06-06 18:53:57 följande:

Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Då är vi två som får försöka hålla oss
  • Lustablong
    Sofiiakarin skrev 2019-06-06 19:39:36 följande:

Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.

Ja visst är det på G! imorgon tror jag att det är ännu starkare.
  • Lustablong
    Löken370 skrev 2019-06-06 20:42:08 följande:

Hej!

Tror jag är på äl+10 eller äl+12 idag, kan jag ta ett test eller är det för tidigt? Har testlagrets graviditets test men vet inte om det är förtidigt?

Har inte en aning om när jag har BIM :/

Jag tror det är förtidigt tyvärr. Jag gjorde och fick helt blankt. Men det är ju så olika, vissa plussar tidigt och vissa långt efter BIM
  • Lustablong
    Issa90 skrev 2019-06-06 21:50:29 följande:

Hoppar in i denna tråd????

Jag hade bim idag men har senaste veckan känt att brösten svidigt och ilat lite så började misstänka att en bebis kanske gror i magen. Jag testade med ett äl-test (digital clearblue sånt som visar fyra mest fertil dagarna) och den gav en glad gubbe och två tydliga streck! Herregud tänkte jag undra om de betyder plus. Så idag tog jag ditialt test 2-3 veckor gravid! Så himla sjukt! Vi som liksom inte ens börjat vår babymakingmode, men tydligen lyckades vi pricka in rätt dag ändå i måndagen! Helt underbart! Håll i dig nu bebis!

Nu förhoppningsvis gror syskonet till sig stort i magen!

Det verkar dock bli nära storebrors födelsedag (+5 dagar) så nästa år blir vi förhoppningsvis ett februaribarn till rikare ????

Stort grattis!! ????
  • Lustablong

Om några timmar är det BIM -1 och jag tog detta ÄL-test nu innan jag gick och la mig. Jag vet att det inte är grav test men kan det ha en fingervisning?! Har BIM på lördag och jag är så spänd.

Några kommentarer?!
  • Lustablong
    Lustablong skrev 2019-06-06 22:59:22 följande:

Om några timmar är det BIM -1 och jag tog detta ÄL-test nu innan jag gick och la mig. Jag vet att det inte är grav test men kan det ha en fingervisning?! Har BIM på lördag och jag är så spänd.

Några kommentarer?!

Jag testade negativt med CB digital på morgon urin. BIM -1 idag. Väntar på mens i helgen då

Kanske är låghormonare ?! Har aldrig hört om det fenomenet innan men ska läsa på lite. Har inga känningar av någon mens.
  • Lustablong
    Fjompp91 skrev 2019-06-07 17:16:53 följande:

Har BIM idag, och tog detta testa-tidigt... får spel för vet inte om det är spökstreck eller positivt???!! Haha ser ju två streck? Eller?

Grattis!!!
  • Lustablong
    Nymphadora skrev 2019-06-07 18:36:36 följande:

Jag lyckades dra på mig en förkylning de senaste dagarna men är på bättringsvägen nu. Fy för att vara hängig när det är 30 grader varmt! Dagarna går också så olidligt långsamt när man både är sjuk och väntar på mens. 

Jag är på BIM-2 idag enligt mitt första BIM-datum. NC flyttade ju fram mitt BIM-datum eftersom jag enligt dem hade ägglossning mycket senare än jag brukar. Enligt NC har jag BIM 13/6. Så det är dubbelt så spännande denna månad kan man ju säga. :P

Jag kan inte påstå att jag har haft några symptom direkt förutom att mina bröstvårtor möjligen är lite känsligare än vanligt.

Vad har ni andra med BIM de närmaste dagarna för symptom? 

Jag har BIM imorgon och känner absolut ingenting.. Tog ett CB digitalt imorse och det var negativt. Inväntar mens men brukar alltid känna av den vilket jag inte gjort. Jag vet att jag hade ägglossning denna månaden för det såg jag på stegringen på äl-test. Så har jag inte blivit befruktad så borde jag ju få mens nu i helgen då den alltid är som en klocka. Suck vad tråkig denna väntan är!
  • Lustablong
    Fjompp91 skrev 2019-06-07 21:07:40 följande:

Varken jag eller mannen nöjde oss med det förra strecket, så vi åkte och köpte ett digitalt.. och nu har vi båda gråtit, skrattat och high-fiveat!! Det känns så sjukt overkligt! Överlyckliga!

Och någon frågade om symptom, kag har väl egentligen bara haft lite ?mensvärk? och under en period sjukt ont i huvudet.. inga direkt ömma bröst eller något.. men nu lär jag ju inbilla mig att jag mår illa hela tiden! Hahah!

Grattis!! Vet känslan då jag har två barn sedan innan och nu försöker vi på tredje
Svar på tråden BIM Juni