Inlägg från: Gabriela11 |Visa alla inlägg
  • Gabriela11

BIM Juni

Tack för alla svar fina ni! Ni är underbara och det är fantastiskt med dessa trådar! Strecket på mitt test finns kvar ännu och det ger mig hopp. Samtidigt är jag lite rädd för jag hade havandeskapsförgiftning förra gången och det var inte lätt kan jag säga. Menmen..en syskon vill vi ha.:DHåller tummarna för oss alla! <3

• Gabriela11

Tack!! Har ömma bröst , molvärk ibland och lite illamående då o då.

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:50:16 följande:

Om det är ett streck o har gått ett par timmar så tror jag det är positivt! Hoppas :)

• Gabriela11

Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:53:43 följande:

Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))

• Gabriela11

Yesss det hoppas jag!! Va duktiga ni är haha:))

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 17:53:43 följande:

Haha alltså. Jag sparade din bild o redigerade den så man ser skuggorna där. O det syns mycket tydligare då! Så jag tror fasiken du är gravid! :)))

• Gabriela11

Jag tror du kan faktist ta det på söndag. Det ska jag göra. Hoppas jag kan hålla mig tills dess. :D

Lustablong skrev 2019-06-06 18:46:25 följande:

Tack!! När tror du att jag kan ta digitalt? I nästa vecka?

• Gabriela11

Jaa! Vågar inte tro det ännu. :D Lycka till!

Lustablong skrev 2019-06-06 19:32:20 följande:

Då är vi två som får försöka hålla oss

• Gabriela11

Yup! Kör på. Bumsi bumsiii <3 håller tummarna!

Sofiiakarin skrev 2019-06-06 19:39:36 följande:

Tror ni min ägglossning är på g?! Igår var de så himla svagt på ett test. Har molvärk i tjejmagen konstant.. Sorry att jag tjatar haha. Men tycker det är så svårt med ägglossningstest.

• Gabriela11

Absolut inget spökstreck! Positivt! Grattis <3

Fjompp91 skrev 2019-06-07 17:16:53 följande:

Har BIM idag, och tog detta testa-tidigt... får spel för vet inte om det är spökstreck eller positivt???!! Haha ser ju två streck? Eller?

• Gabriela11

Grattis till er som plussade! Spännande! Håller tummarna för er! <3

Och här är jag med bim imorgon, alldeles för nervös, tittar på Grey?s anatomy, äter rån och dricker orangejuice :))

• Gabriela11

Testade nu i morse. Inte gravid och på ett vanligt test helt blankt. Nu väntar jag mensen !!

Hur går det för dig?

Lustablong skrev 2019-06-07 23:43:12 följande:

Ska du testa imorgon? Eller ska du hålla dig?

• Gabriela11

Min mens är alltid punktlig. Kommer alltid på morgonen. Nu har den inte kommit..ännu iallafal. Testade neg imorse

• Gabriela11

Håller tummarna<3

Lustablong skrev 2019-06-08 12:40:49 följande:

Samma här. Får hoppas att vi kan testa positivt om en vecka

• Gabriela11
    Lustablong skrev 2019-06-08 20:40:05 följande:

Mycket mörkrosa flytningar på pappret efter toabesök..då vet jag att mensen kommer imorgon.

Hoppar in i julitråden! Lyckas till alla i gruppen <3

Beklagar<3 nu slipper du stresa med det iallafall..hoppas du plussar snart! Kram
  • Gabriela11

Stort grattis!! <3

Irene122 skrev 2019-06-08 08:28:51 följande:

Hej tjejer! Jag har varit rätt tyst denna månad, blev så besviken när mensen kom förra månaden. Imorse på bim -2 visade stickan positivt. Känns overkligt! Har knappt haft några symptom, mens lite molvärk som mensvärk. Grattis till er alla andra som plussat. Ni som inte plussat än, jag vet hur det känns, lycka till, er tur kommer :)

• Gabriela11

Idag fick jag mensen, en dag senare, och jag hoppar över till julitråden! Lycka till allihopa <3

Svar på tråden BIM Juni