BIM Juni
Bim -2 idag och nu börjar jag få lite mensvärk...
Hoppas verkligen inte det men ändå hoppas jag den kommer nu så jag slipper vänta och stressa sönder.
Bim -2 idag och nu börjar jag få lite mensvärk...
Hoppas verkligen inte det men ändå hoppas jag den kommer nu så jag slipper vänta och stressa sönder.
Grattis till er som plussade! Spännande! Håller tummarna för er! <3
Och här är jag med bim imorgon, alldeles för nervös, tittar på Grey?s anatomy, äter rån och dricker orangejuice :))
Testade nu i morse. Inte gravid och på ett vanligt test helt blankt. Nu väntar jag mensen !!
Hur går det för dig?
Hej tjejer! Jag har varit rätt tyst denna månad, blev så besviken när mensen kom förra månaden. Imorse på bim -2 visade stickan positivt. Känns overkligt! Har knappt haft några symptom, mens lite molvärk som mensvärk. Grattis till er alla andra som plussat. Ni som inte plussat än, jag vet hur det känns, lycka till, er tur kommer :)
Min mens är alltid punktlig. Kommer alltid på morgonen. Nu har den inte kommit..ännu iallafal. Testade neg imorse
BIM idag och testade från Lloyds apotek. De ska vara känsligt har jag läst. De kan läsa av så lite som 10 UI/ml urin eller vad det nu heter
men det var helt blankt väntar ff på mensen då. Känner ingenting.....
Mycket mörkrosa flytningar på pappret efter toabesök..då vet jag att mensen kommer imorgon.
Hoppar in i julitråden! Lyckas till alla i gruppen <3
Fick ingen mens igår så jag och sambon åkte till Netto i Danmark och köpte test som jag tog nu i morse
Fler som ser strecket ?? :) positivt !? Eller lite för svagt??
Jag plussade igår! Nu hoppas jag bara att det går vägen denna gång! Så jävla lycklig och så jävla rädd på samma gång!
BIM 18/6. Tog ett tidigt test igår. Ser ni ngt?
BIM idag men ingen mens än! Har haft lätt molande värk i äggstockarna/nedre delen av magen under dagen och jag har trott att mensen dykt upp flera gånger men inget rött när jag varit på toa. I vanliga fall när jag har mensvärk får jag väldigt ont i magen och kan nästan inte stå utan att svimma av smärtan. Värken kommer samma dag som mensen och går över efter ett par timmar. Så denna värk är mycket mildare och har hållt i sig sen jag vaknade imorse. Ett tecken kanske? Har kissat oftare än vanligt senaste dagarna, brösten är sjukt ömma sen en vecka och jag är väldigt trött. Vad tror ni? :) Ska testa mig imorgon om inte mensen dyker upp tills dess hade jag tänkt. Svårt att inte bli förväntansfull men vill inte hoppas på för mycket!
Tog ett igår som var neg.
Idag tror jag dock banne mig att jag ser ett svaaagt streck! Sambon ser också, men tycker inte vi ska hoppas för mycket ännu. Ska testa på morgonurinen i morgon :D
Häftigt om jag plussat på ÄL +9 redan!
Lägger in en bild, men det syns mer i verkligheten!
Idag tror jag dock banne mig att jag ser ett svaaagt streck! Sambon ser också, men tycker inte vi ska hoppas för mycket ännu. Ska testa på morgonurinen i morgon :D
Jag har bf 14/2 :D
Inte för att vi faktiskt försökt nu utan tänkte om ett par månader. Men bim+8 idag och gårdagens test var svaaaaagt positivt. Med några missfall i bagaget försöker jag ha is i magen men är svårt... Vi vill ju ha en till samtidigt som om det är ett plus så borde det ju vara bra mycket starkare nu om allt är som det ska... Eller?
Oj, lät som en svår vecka, beklagar sorgen. Hoppas du får ett trevligt streck snart som sprider glädje.
Jag ska testa ikväll, får se hur det går. Bim +3 tror jag, så borde synas om det är nåt.
[quote=79729826][quote-nick]vicky91 skrev 2019-07-02 11:17:32 följande:[/quote-nick]Plussa idag bim -2[/
Grattis!
hoppa över till julitråden om du vill. Är lite mer action där