• Anonym (Vill ge)

Söker en speciell bodylotion i present

Jag skulle vilja ge min vän en bodylotion som doftar mer duschcreme än mysk och blommor. Har ni några förslag på en sån?

• Svar på tråden Söker en speciell bodylotion i present
  • Anonym (Alexandra)

Det du söker är alltså en lotion med en rätt neutral doft? Jag skulle nog kika på någon från L'Occitane eller Nuxe. Båda är bra märken som känns lite lyxigare än typ Nivea eller The Body Shop, utan att kosta skjortan helt och hållet.

• Anonym (Namaste)

Rituals body butter! Rituals of namaste! Doftar ljuvligt!

• Anonym (Vill ge)
    Anonym (Alexandra) skrev 2019-05-08 16:41:00 följande:
    Det du söker är alltså en lotion med en rätt neutral doft? Jag skulle nog kika på någon från L'Occitane eller Nuxe. Båda är bra märken som känns lite lyxigare än typ Nivea eller The Body Shop, utan att kosta skjortan helt och hållet.
    Precis, en neutral doft är det jag är ute efter. Ska leta efter dina förslag.
    Anonym (Namaste) skrev 2019-05-08 16:47:00 följande:
    Rituals body butter! Rituals of namaste! Doftar ljuvligt!
    Typiskt nog hade vi inte namaste i min närmaste affär men jag köpte den röda och den gröna till mig själv istället och den vita shower foam. Oskyldig Har aldrig haft Rituals förut och blev inspirerad av det du skrev. Köpte förpackningar med mindre storlekar för att prova. Den gröna doftar inte så gott märkte jag hemma sen... kanske passar den män bättre? Den röda krämen och oljan har jag på benen just nu och den verkar dofta gott.

Vilka produkter använder du? Är oljan eller krämen bättre för torr hud? Är body misten bra? Tell me everything! Jag vet att det finns många som använder märket här. Skrattande

• Anonym (Namaste)

Jag har massa produkter! Älskar allt!

Doften på namaste är fräsch å lite blommig.

. Duscholjan

Sockerskrubben och avsluta med bodycreme.

Några stänk bodymist eller den rosa parfymen som doftar ljuvligt i kombination med detta.

Du kommer dofta underbart lagom och hörligt heja dagen! Många kommer fråga dig vad du har som doftar så gott om dig.

Hudvården är underbar! Inte så dyr.

Älskar ansiktsoljan. Den har jag på kvällen

Och när den sjunkit in i ren hud tar jag lite nattkräm efteråt.

• Anonym (Vill ge)
    Anonym (Namaste) skrev 2019-05-08 22:29:53 följande:
    Jag har massa produkter! Älskar allt!
    Doften på namaste är fräsch å lite blommig.
    . Duscholjan
    Sockerskrubben och avsluta med bodycreme.
    Några stänk bodymist eller den rosa parfymen som doftar ljuvligt i kombination med detta.

Du kommer dofta underbart lagom och hörligt heja dagen! Många kommer fråga dig vad du har som doftar så gott om dig.

Hudvården är underbar! Inte så dyr.
    Älskar ansiktsoljan. Den har jag på kvällen
    Och när den sjunkit in i ren hud tar jag lite nattkräm efteråt.
    Älskar allt säger du. Jag börjar förstå varför.

Får se i en annan affär om dom har namaste där. Visst ska ju torr-oljan användas som kräm eller i håret? Med rosa parfymen menar du den som heter Himalaya? Den parfymen är det enda jag nånsin har haft från Rituals, tills idag då och Himalaya doftar jättegott och inte alls starkt. Jag ogillar starka dofter nämligen. Hur länge sitter doften av body misten kvar på ett ungefär? Är den stark eller lagom? Vill inte dofta så mycket starkare än att det känns om någon kommer väldigt nära mig. Både för andras skull och för att jag inte tål starka dofter själv.
  • Anonym (Namaste)
    Anonym (Vill ge) skrev 2019-05-08 22:37:34 följande:

Älskar allt säger du. Jag börjar förstå varför.

Får se i en annan affär om dom har namaste där. Visst ska ju torr-oljan användas som kräm eller i håret? Med rosa parfymen menar du den som heter Himalaya? Den parfymen är det enda jag nånsin har haft från Rituals, tills idag då och Himalaya doftar jättegott och inte alls starkt. Jag ogillar starka dofter nämligen. Hur länge sitter doften av body misten kvar på ett ungefär? Är den stark eller lagom? Vill inte dofta så mycket starkare än att det känns om någon kommer väldigt nära mig. Både för andras skull och för att jag inte tål starka dofter själv.

Kag upplever allt lagom doftande och sitter hela dagen, doften ändras inte utan håller samma fräschhet hela dahen,

Inte starkt och parfymdoft. Rent och fräscht!

Men känner sig nyduschad hela dagen.

Namaste finns på

Åhléns och Fituals så klart

Även bangerhead har
  • Anonym (Vill ge)
    Anonym (Namaste) skrev 2019-05-09 07:12:45 följande:
    Kag upplever allt lagom doftande och sitter hela dagen, doften ändras inte utan håller samma fräschhet hela dahen,
    Inte starkt och parfymdoft. Rent och fräscht!
    Men känner sig nyduschad hela dagen.

Namaste finns på
    Åhléns och Fituals så klart
    Även bangerhead har
    Idag har jag använt den röda serien och jag vet inte om jag inbillar mig men jag tror att det stämmer som du säger att det inte doftar så mycket parfym utan mer bara fräscht. Vilket är bra för mig som ogillar parfymdoft och har jättesvårt för vanliga mainstream-parfymer. Fast jag vet inte varför dessa parfymerade produkter skulle vara annorlunda men det verkar dom vara...? Jag verkar iaf tåla dom mycket bättre än annat parfymerat.

Har du också märkt att produkterna doftar lite olika i samma serie? Jag tyckte att duschskummet hade en lite annan doft än duscholjan. Sen tyckte jag att hudkrämen doftade lite annorlunda än hudoljan. Skummet och hudoljan doftade bättre än duscholjan och hudkrämen. Men hudoljan hade en skarpare doft än hudkrämen som var lite svagare och hade en lite annorlunda doft- lite mjukare liksom.

Ska köpa body misten nästa gång jag är i affären och testa Namaste också. Det vita duschskummet Sakura tyckte jag inte doftade så mycket alls men jag har bara skummet av den så det är kanske annorlunda med krämen.

• Anonym (Vill ge)

Det kan vara så att jag är halvblind och heltrög Tungan ute men vad jag förstår så är Namaste för ansiktet och inte för kroppen? Jag hittar ingen sån kroppsserie utan bara en vit som heter Sakura.

Vilken serie skulle ni som har använt Rituals säga doftar mest neutralt, fräscht, inte så starkt och tvålaktigt? Och i motsats till det vilken är den starkaste?

• Anonym (Namaste)
    Anonym (Vill ge) skrev 2019-05-09 19:39:58 följande:

Det kan vara så att jag är halvblind och heltrög men vad jag förstår så är Namaste för ansiktet och inte för kroppen? Jag hittar ingen sån kroppsserie utan bara en vit som heter Sakura.

Vilken serie skulle ni som har använt Rituals säga doftar mest neutralt, fräscht, inte så starkt och tvålaktigt? Och i motsats till det vilken är den starkaste?

Det stämmer, sakura heter den
  • Anonym (Anonym)

Detsamma har hänt mig.

Matchat på Tinder med en Erica 29år.

Gick över till KIK och nu vill "hon" att jag ska kontakta henne på happymonkey..

Samma historia. Sambo som hon försöker göra slut med..

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2019-05-09 20:11:20 följande:

Detsamma har hänt mig.

Matchat på Tinder med en Erica 29år.

Gick över till KIK och nu vill "hon" att jag ska kontakta henne på happymonkey..

Samma historia. Sambo som hon försöker göra slut med..

Glöm denna.. kom Av någon anledning in på fel tråd..
  • Anonym (Vill ge)
    Anonym (Namaste) skrev 2019-05-09 20:04:01 följande:
    Det stämmer, sakura heter den
    Använde Sakura duschskum idag och sen bara en vanlig parfymfri kräm efteråt. Tycker inte Sakuran doftar starkt alls vilket är bra i mitt fall då jag är ganska känslig och den röda blev något stark igår även om jag gillar den väldigt mycket. Fast jag hade iofs den röda krämen på mig igår också så det är klart att det doftade starkare.
  • Anonym (Vill ge)

Nu har jag använt Rituals ett tag. Har svårt att bestämma mig för vad som är mest fuktgivande för mina torra ben. Vilken tycker ni som är vana med Rituals är minst uttorkande av duschskummet och duscholjan och sen krämen eller torroljan?

Sen står det att det är hårolja på torroljan men brukar ni verkligen lägga den i håret? I topparna isf eller?

Svar på tråden Söker en speciell bodylotion i present