Söker en speciell bodylotion i present
Jag skulle vilja ge min vän en bodylotion som doftar mer duschcreme än mysk och blommor. Har ni några förslag på en sån?
Jag skulle vilja ge min vän en bodylotion som doftar mer duschcreme än mysk och blommor. Har ni några förslag på en sån?
Det du söker är alltså en lotion med en rätt neutral doft? Jag skulle nog kika på någon från L'Occitane eller Nuxe. Båda är bra märken som känns lite lyxigare än typ Nivea eller The Body Shop, utan att kosta skjortan helt och hållet.
Rituals body butter! Rituals of namaste! Doftar ljuvligt!
Jag har massa produkter! Älskar allt!
Doften på namaste är fräsch å lite blommig.
. Duscholjan
Sockerskrubben och avsluta med bodycreme.
Några stänk bodymist eller den rosa parfymen som doftar ljuvligt i kombination med detta.
Du kommer dofta underbart lagom och hörligt heja dagen! Många kommer fråga dig vad du har som doftar så gott om dig.
Hudvården är underbar! Inte så dyr.
Älskar ansiktsoljan. Den har jag på kvällen
Och när den sjunkit in i ren hud tar jag lite nattkräm efteråt.
Älskar allt säger du. Jag börjar förstå varför.
Får se i en annan affär om dom har namaste där. Visst ska ju torr-oljan användas som kräm eller i håret? Med rosa parfymen menar du den som heter Himalaya? Den parfymen är det enda jag nånsin har haft från Rituals, tills idag då och Himalaya doftar jättegott och inte alls starkt. Jag ogillar starka dofter nämligen. Hur länge sitter doften av body misten kvar på ett ungefär? Är den stark eller lagom? Vill inte dofta så mycket starkare än att det känns om någon kommer väldigt nära mig. Både för andras skull och för att jag inte tål starka dofter själv.
Det kan vara så att jag är halvblind och heltrög men vad jag förstår så är Namaste för ansiktet och inte för kroppen? Jag hittar ingen sån kroppsserie utan bara en vit som heter Sakura.
Vilken serie skulle ni som har använt Rituals säga doftar mest neutralt, fräscht, inte så starkt och tvålaktigt? Och i motsats till det vilken är den starkaste?
Det kan vara så att jag är halvblind och heltrög men vad jag förstår så är Namaste för ansiktet och inte för kroppen? Jag hittar ingen sån kroppsserie utan bara en vit som heter Sakura.
Vilken serie skulle ni som har använt Rituals säga doftar mest neutralt, fräscht, inte så starkt och tvålaktigt? Och i motsats till det vilken är den starkaste?
Detsamma har hänt mig.
Matchat på Tinder med en Erica 29år.
Gick över till KIK och nu vill "hon" att jag ska kontakta henne på happymonkey..
Samma historia. Sambo som hon försöker göra slut med..
Detsamma har hänt mig.
Matchat på Tinder med en Erica 29år.
Gick över till KIK och nu vill "hon" att jag ska kontakta henne på happymonkey..
Samma historia. Sambo som hon försöker göra slut med..
Nu har jag använt Rituals ett tag. Har svårt att bestämma mig för vad som är mest fuktgivande för mina torra ben. Vilken tycker ni som är vana med Rituals är minst uttorkande av duschskummet och duscholjan och sen krämen eller torroljan?
Sen står det att det är hårolja på torroljan men brukar ni verkligen lägga den i håret? I topparna isf eller?