• Anonym (Jag)

Någon som provat Profade tatoo 123 krämerna för att ta bort tatueringar?

Jag sökte på tatueringsborttagning och såg att man tydligen kan ta bort tatueringar själv hemma med hjälp av tre krämer som man beställer som heter profade tatoo 123. Låter för bra för att vara sant.. Vad har ni för erfarenheter av dessa krämer? försvann era tatueringar?

• Svar på tråden Någon som provat Profade tatoo 123 krämerna för att ta bort tatueringar?
  • Anonym (Jag)

puff puff

• Anonym (Jag)
    Anonym (Nej) skrev 2019-05-12 10:23:30 följande:

Fungerar inte.

Hur länge smörjde du med krämerna?
  • Anonym (Zack)
    Anonym (Jag) skrev 2019-05-12 08:12:45 följande:

Jag sökte på tatueringsborttagning och såg att man tydligen kan ta bort tatueringar själv hemma med hjälp av tre krämer som man beställer som heter profade tatoo 123. Låter för bra för att vara sant.. Vad har ni för erfarenheter av dessa krämer? försvann era tatueringar?

Kan fungera med krämen, beror lite på hut stor yta tatueringen sitter på? Färger som använts? Hur tätt ifylld den är? Svårta att diskutera när man inte vet..
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Zack) skrev 2019-05-12 12:04:19 följande:

Kan fungera med krämen, beror lite på hut stor yta tatueringen sitter på? Färger som använts? Hur tätt ifylld den är? Svårta att diskutera när man inte vet..

Stora svarta tatueringar. Har du testat krämen själv?
  • Anonym (Zack)
    Anonym (Jag) skrev 2019-05-12 12:06:29 följande:

Stora svarta tatueringar. Har du testat krämen själv?

Ja det har jag, du har ingen bild på det som ska bort?
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Zack) skrev 2019-05-12 15:08:31 följande:

Ja det har jag, du har ingen bild på det som ska bort?

Nä vill inte lägga ut det men det är personliga tatueringar som är två stora texter.

Försvann din tatuering med krämen?
  • Anonym (Zack)
    Anonym (Jag) skrev 2019-05-12 15:29:10 följande:

Nä vill inte lägga ut det men det är personliga tatueringar som är två stora texter.

Försvann din tatuering med krämen?

Försvann inte helt men blektes tillräckligt för att göra en relativt ljus cover up
  • Anonym (Jag)
    Anonym (Zack) skrev 2019-05-12 19:19:29 följande:

Försvann inte helt men blektes tillräckligt för att göra en relativt ljus cover up

Det va imponerande. Trodde det va lurendrejeri. Undrar vad det är för verksamt ämne i det som gör att det kan bleka tatueringar?
Svar på tråden Någon som provat Profade tatoo 123 krämerna för att ta bort tatueringar?