Inlägg från: Anonym (123) |Visa alla inlägg
  • Anonym (123)

Hjälp med hårfrisyr

Men allvarligt! Är du snickare behöver du väl inte bry dej om din frisyr under arbetsdagen?!!! Inte hade jag velat betala för en hantverkare som är så fåfäng, han ska ju bara se till att göra ett bra jobb!!

• Anonym (123)

Men allvarligt! Är du snickare behöver du väl inte bry dej om din frisyr under arbetsdagen?!!! Inte hade jag velat betala för en hantverkare som är så fåfäng, han ska ju bara se till att göra ett bra jobb!!

• Anonym (123)

???? Undras vem som var lättkränkt här ????, känns som att du behöver en lektion i svensk ordbetydelse. Kan ju informera dej om att när man skriker i skriftlig konversation så skriver man med versaler. Det kan jag inte se att jag gjort, jag har varit alldeles lugn ????

• Anonym (123)

Haha, det var faktiskt inte jag som skrev frågetecken, jag gjorde skrattande smileys, men det kan bli så när det inte funkar med emojies. Jag ska inte reta dej mer efts du verkar vara en väldigt känslig o lättretlig person. Jag kan faktiskt inte låta bli att skratta åt dej, som du tar i! Lycka till med din nya frisyr! Ps. Det finns små speglar med lock du kan ha i arbetsbyxorna, ifall du inte hittar nån spegel på bygget! :)

Svar på tråden Hjälp med hårfrisyr