Fråga om dejting, ta bort tinder osv.
Matchande med en kille 40+ (jag själv är 27) på tinder för några månader sedan, vi har skrivits dagligen sedan dess sen sågs vi i helgen för första gången, kändes jätte bra tyckte vi både, i söndags å igår kollade jag tinder lite snabbt för att se om han typ bytt bild eller liknande (ett sätt att se att han varit aktiv) men de hade han inte, jag själv dejtar ingen annan eller skriver med någon heller för den delen men känner mig lite osäker på detta med detjtning, när tar man bort tinder? Jag känner mig säker på att jag vill fortsätta träffa honom men har tyvärr dålig självkänsla och vågar inte riktigt tro att han känner samma om mig även om de verkar så, nu kollade jag tinder idag å då är han borta från mina matchningar, har han tagit bort tinder helt eller bara tagit bort mig för att jag inte ska se om han är aktiv eller ej? (ingen kan väl svara på de iofs.) "tänker högt bara" Eller har han sett att jag varit aktivt (hur isåfall? Eller bara reagerat på att jag inte tagit bort min) å sen blivit besviken och tagit bort mig för att slippa ha samma funderingar som jag... Usch så jobbiga och löjliga funderingar jag veeeet.. Bara ledsen och bli besviken.. Gillar verkligen honom..