Inlägg från: LenaL79 |Visa alla inlägg
  • LenaL79

Förbjud SD

Inte ens kommunismen är förbjuden.
    Då är det självfallet väldigt mycket längre innan SD skulle kunna förbjudas.
    Både V och MP är väl bra mycket mer extrema i vissa frågor än SD?

Vi bör väl kunna förutsätta att demokratin i vårt moderna samhälle klarar av att hantera såväl extrema ismer som de ovan uppräknade extrema partierna?

• LenaL79
    Oschlaka skrev 2019-05-29 06:33:16 följande:
    Det är stor skillnad på kommunism och nazism!

Nazister är mördare
    Har du aldrig läst någon som helst historia?
    Hur kan du ha mage försvara och rättfärdiga kommunismens massmord med att nazister är mördare?
    Menar du då att det är det ok att jag mördar dig därför att någon annan har mördat någon?
    Vad vill du då säga, vad är ditt eget personliga budskap, till kommunismens offer och de efterlevande till tidigare kommunistiska massmord?

Kommunismen har dödat och förtryckt fler människor än vad Nazismen har gjort. Det framgår om du så bara läser historia i en minut!
    Dessutom pågår kommunismens härjningar mot folket alltjämt och ännu i dag.

Jag förmodar att du är en inbiten s k rödgardist och därför väljer jag den första länken jag hittar till en av dina röda tidningar:
    https://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/a/79GX8/kommunismen-har-dodat-en-miljon-om-aret-sedan-1917
    Så kan du sedan själv googla vidare till riktiga fakta, så kanske du slipper fortsätta leva i total förvirring och villfarelse?

OBS: Jag tar mycket starkt avstånd från nazism,
    och lika starkt avstånd från kommunism.
  • LenaL79
    eraldahl skrev 2019-05-29 14:11:20 följande:
    Det var precis det som var min poäng. Ge det några år och Sverige blir precis som nazisterna. Skillnaden är bara att man börjar utrota "rasister" istället. Samma tänk annan folkgrupp. Rasister är inte farliga. Människor som du är.
    Du menar väl "Sverige blir precis som kommunisterna"?
Svar på tråden Förbjud SD