-
haha bolla inte min frågan tillbaka till migMaya84 skrev 2019-05-23 18:48:43 följande:Förkovra oss då! Förklara vad demokrati är! (Enligt dig)
-
vad gjorde johan glans?HSOF skrev 2019-05-23 21:51:25 följande:I artikeln framgår det att dessa ungdomar har skränat heil på fyllan. Står inte att de har gjort det i någon syfte mot någon. Ungefär lika allvarligt som när Johan glans gjorde samma sak på tv i en humorserie för ett antal år sedan. Hets mot folkgrupp lagen är en väldigt dåligt genomtänkt lag som vi med ett väldigt vänstervridet samhälle har tagit till sin yttersta spets.
Nu det sista man skulle förbjuda inom den lagen, var runskrift och täcken från asatron. För att det på lång sikt kunde användas av nazister. Tänk om man skulle prata så här om islamism, vårt verkliga hot! Då skulle det gå hett i åsiktsmaskinerit inom PK-etisablimanget. -
Du verkar störa dig mycket på saker i livet? :PHSOF skrev 2019-05-23 21:55:25 följande:
Stör mig på att det inte går redigera inlägg här?
Politiker skulle det självklar stå, inte poliser.
-
Ondska möter godhet
Det är bara början -
Det ska jag göra och du kommer aldrig glömma det jag skriver!plättarmedsylt skrev 2019-05-24 18:16:08 följande:
Det besvarade inte det jag skrev. Förklara nu vad demokrati innebär, för oss som inte förstår.
Demokrati innebär att man klubbar ner folk för folkets skull! -
Det sade facister och nazister med för bara 30 år sedan senastHSOF skrev 2019-05-26 20:03:11 följande:Det är nog redan klart. Europa kommer troligen vara muslimskt inom några år!
-
30 år har gått och eu är inte muslimskHSOF skrev 2019-05-28 16:38:45 följande:Ja isåfall tänk så rätt de skulle få!
då sade de inom några år är eu muslimsk -
Vi har redan censur på många olika områden.eraldahl skrev 2019-05-29 02:47:11 följande:
Haha! Vad är detta för fascistfasoner? Censur strider mot grundläggande rättigheter för ett demokratiskt land. Förstår du inte att demokrati och frihet måste förutsätta att oliktänkande kan komma till makten? Även extrema sådana.
Sverige fförsöker gå så långt ifrån högra fascistdiket de bara kan komma att de inte ser att de går ner i ddet vänstra. Sunt förnuft har flygit ut genom ffönstrret.
-
Det är stor skillnad på kommunism och nazism!LenaL79 skrev 2019-05-29 00:31:53 följande:
Inte ens kommunismen är förbjuden.
Då är det självfallet väldigt mycket längre innan SD skulle kunna förbjudas.
Både V och MP är väl bra mycket mer extrema i vissa frågor än SD?
Vi bör väl kunna förutsätta att demokratin i vårt moderna samhälle klarar av att hantera såväl extrema ismer som de ovan uppräknade extrema partierna?
Nazister är mördare -
Baserat på hudfärgOschlaka skrev 2019-05-29 06:33:16 följande:
Det är stor skillnad på kommunism och nazism!
Nazister är mördare
-
Jag pratar om rasister nuplättarmedsylt skrev 2019-05-29 07:53:20 följande:
Och kommunister är mördare baserat på andra saker.
-
Var har jag sagt att jag mördar?Don3 skrev 2019-05-29 08:10:50 följande:
Så det är bättre att du mördar någon för de inte delar din världsbild och ideologi än om de kommer från en annan världsdel?
I min värld är ett mord ett mord.
-
Nej mörda är fel oavsett vadplättarmedsylt skrev 2019-05-29 08:21:48 följande:
Så det är ok att vara mördare så länge man inte är rasist?