• Oschlaka

    Förbjud SD

    Vi har gott om lagar som kan med lätthet förbjuda partier organisationer m.m som SD. Politiker av den demokratiska världen måste ta sitt ansvar nu!
    Förbjud SD och dess systerpartier i Europa nu!

  • Svar på tråden Förbjud SD
  • KlantSmurfen
    Oschlaka skrev 2019-05-23 17:01:28 följande:
    Du verkar inte så påläst. Lagen gäller i hela västvärlden!
    Skojar på fyllan? Vänta tills man skojar om dig då på ett förnedrande sätt så ska vi se om du tar det så lättvindigt!

    Sd har samma anda!
    KlantSmurfen skrev 2019-05-21 21:59:36 följande:

    Du svamlar om att vi har lagar som kan förbjuda partier som SD, att du backar upp ditt påstående och citerar de lagarna innan du fortsätter diskussionen är ett bra tips till att börja med.
  • Maya84
    Oschlaka skrev 2019-05-23 17:03:24 följande:

    Demokrati? Du vet ju inte ens vad demokrati betyder!


    Förkovra oss då! Förklara vad demokrati är! (Enligt dig)
  • Oschlaka
    Maya84 skrev 2019-05-23 18:48:43 följande:
    Förkovra oss då! Förklara vad demokrati är! (Enligt dig)
    haha bolla inte min frågan tillbaka till mig 
  • HSOF
    Oschlaka skrev 2019-05-23 17:01:28 följande:

    Du verkar inte så påläst. Lagen gäller i hela västvärlden!

    Skojar på fyllan? Vänta tills man skojar om dig då på ett förnedrande sätt så ska vi se om du tar det så lättvindigt!

    Sd har samma anda!


    I artikeln framgår det att dessa ungdomar har skränat heil på fyllan. Står inte att de har gjort det i någon syfte mot någon. Ungefär lika allvarligt som när Johan glans gjorde samma sak på tv i en humorserie för ett antal år sedan. Hets mot folkgrupp lagen är en väldigt dåligt genomtänkt lag som vi med ett väldigt vänstervridet samhälle har tagit till sin yttersta spets.

    Nu det sista man skulle förbjuda inom den lagen, var runskrift och täcken från asatron. För att det på lång sikt kunde användas av nazister. Tänk om man skulle prata så här om islamism, vårt verkliga hot! Då skulle det gå hett i åsiktsmaskinerit inom PK-etisablimanget.
  • HSOF
    Maya84 skrev 2019-05-23 18:48:43 följande:

    Förkovra oss då! Förklara vad demokrati är! (Enligt dig)


    Jag tror inte han vet vad det är, precis som många av våra styrande poliser idag.

    Isåfall skulle han inte starta en sådan här tråd där jag vill förbjuda demokrati.
  • HSOF

    Stör mig på att det inte går redigera inlägg här?

    Politiker skulle det självklar stå, inte poliser.

  • Oschlaka
    HSOF skrev 2019-05-23 21:51:25 följande:
    I artikeln framgår det att dessa ungdomar har skränat heil på fyllan. Står inte att de har gjort det i någon syfte mot någon. Ungefär lika allvarligt som när Johan glans gjorde samma sak på tv i en humorserie för ett antal år sedan. Hets mot folkgrupp lagen är en väldigt dåligt genomtänkt lag som vi med ett väldigt vänstervridet samhälle har tagit till sin yttersta spets.

    Nu det sista man skulle förbjuda inom den lagen, var runskrift och täcken från asatron. För att det på lång sikt kunde användas av nazister. Tänk om man skulle prata så här om islamism, vårt verkliga hot! Då skulle det gå hett i åsiktsmaskinerit inom PK-etisablimanget.
    vad gjorde johan glans?
  • Oschlaka
    HSOF skrev 2019-05-23 21:55:25 följande:

    Stör mig på att det inte går redigera inlägg här?

    Politiker skulle det självklar stå, inte poliser.


    Du verkar störa dig mycket på saker i livet? :P
  • Maya84
    Oschlaka skrev 2019-05-23 20:39:11 följande:

    haha bolla inte min frågan tillbaka till mig 


    Varför kan jag inte det? Jag ber dig förklara en enkel sak, eftersom det var det din tråd handlade om. Borde inte vara så svårt att förklara en sån enkel sak.
  • Kramklubba
    Oschlaka skrev 2019-05-21 18:11:47 följande:
    FN stadgar förbjuder det 
    vad en knegare med taskig ekonomi som spenderar sin tid på familjeliv tycker är 
    inte intressant. 
    Val resultat går att styra! Människor går att styra! Läs psykologi 
    FNs stadgar förbjuder även massinvasion av utlänningar till ett land. Alla etniska folkgrupper har rätt till sitt land. Det står i FN. Läs på där innan du skapar idiottrådar.
Svar på tråden Förbjud SD