• Bulan95

Följas åt till plus! 2020

Ny i tråden och blev nyfiken.

Vi försökte senast den 18/5 och imorgon har jag BIM. Testade imorse och det var negativt med cb vanliga test. Väldigt svullen i nedre delen av magen senaste veckan och väldigt dålig i magen. Oopps. Samt så upplever jag att jag blir kissnödigare oftare än vanligt. Hoppas på ingen mens imorgon. Rolig tråd!

• Bulan95
    Evi82 skrev 2019-05-30 22:11:12 följande:

Vill gärna vara med här, hade ägglossning 20/5 och hoppas på ett plusss denna månad:)

Då är vi på samma, (ungefär) hade äl 18/5 och imorgon bim :)
  • Bulan95

Du har inte testat än? Du ligger ju två dagar före mig. Jag har två tester till hemma men vågar inte använda dom :?D

• Bulan95
    Evi82 skrev 2019-06-01 22:53:38 följande:

:) du ligger före, jag testade med cb early idag men negativ så jag tror att det är kört den här månaden:( har bim på tisdag så det borde visat positivt om jag var gravid. Har du testat?

Alltid tråkigt, testade med cb ?vanliga? test idag och de var negativt.. ska vänta några dagar till och om jag inte får mens ska ja prova cb digitala. Kanske onsdag el torsdag
  • Bulan95

Bim +1 idag, sambon tror jag är skengravid, haha! Negativt test bim -1 så ska nog vänta till nästa test bim +3 eller +4. Halsbränna sedan bim dagen ..

• Bulan95

Måste bara fråga. Finns det någon möjlighet att testa på bim +2 och få negativt men ändå vara gravid?

Kan inte vänta längre så tänkte testa imorgon. Eller hur länge måste man hålla sig för att de ska bli säkert test?

Mvh desperat

• Bulan95
    Evi82 skrev 2019-06-03 19:04:07 följande:

Har du testat innan bim nånting ? Du kan absolut testa imorgon, man ska testa på bim el efter:)

Lycka till

Jag testade dagen innan bim och då var de negativt :(. Min mens är sen och de kommer exakt den 2a varje månad. Vet inte om jag inbillar mig gravidsymtom eller om de är mens på g
  • Bulan95

Har bim+7 idag, tagit två gravtest bim+5 som va negativt. Hur är detta möjligt?

Min mens brukar komma exakt samma dag varje månad. Så jobbigt att inte veta :(

• Bulan95

Jag var bara tvungen att prova dehär med ägglossningstest. Gjorde ett nu och de visade två sträck. Är på bim+8. Har bara ett gravtest kvar, clearblue digital. Kan det vara möjligt att det visar negativt även fast man är gravid på bim+8? Testade på bim+3 och de var negativt.

Eller är det så att min mest bara är sen och jag har ägglossning nu? Konstigt isf :S

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020