• ikki87

Följas åt till plus! 2020

Jag har gjort rfsu gravtest idag tycker att jag anar ett streck på det röda testet. Testet brevid är rfsu ägglossnings test. Testar varje dag nu å i förrgår så var det helt blankt igår ana jag någonting idag ännu mera. Syns bättre i verkligheten men vill koll med er om det är spök eller inbillnins streck. Hade sex varje dag efter förra mens fick positivt på äl sticka. Sen några dgar efter det blir min Man påkörd av en lastbil och genomgått många operationer och fått amputera hela höger ben. Så vi hoppas på en liten han längtar så

• ikki87

Dagens test tycker det ser ut som stegring. Men dock negativt på digitalt. Men 3 dagar i rad å strecket syns tydligare ser ni det
  • ikki87

Hej jag läser mycket det ni skriver här. Jag hade positivt äl test den 15 maj haft sex varje dag 1 vecka innan 1 vecka efter har 28 dagars cykel. Bim skulle vara den 30/5. 31/5 fick jag något som jag trodde var mensen. Blödde i 3 dagar väldigt sparsamt negativa test. Bim +2 testa med rfsu såg ett streck om man vinklade det. Sen försvann det, testat med morgon urin. Testa på dagen helt negativt. Bim+3 morgonen väldigt svagt men dock mera synligt, fastnade inte på foto. Testa på efter middagen helt blankt. Nu bim+5 idag så var det ännu tydligare satt inte och analyserade testet utan gick ut från toan i 5 min kom tillbaka och det är fortfarande svagt men det fastna på foto plus att direkt såg jag på testet på handfatet att det var starkare än igår såg det svaga strecket direkt när jag kom in på toa. Har använt rfsu 2 pack men tagit ett test från tre olika förpackningar. Gjorde ett digitalt i morse efter det positiva rfsu men det visa inte gravid men hade inte hållt mig mer än 40 min kan vara det. Ska fortsätta testa varje dag några dagar till nu. Min första son hade jag som mens som avtog mer å mer 3 första månaderna. Skriver detta till er tjejer för jag tror jag är låg hormonare så ge inte upp för negativt test på bim fortsätt testa om ni känner er gravida. Kram på er alla. Om detta går vägen så är jag beräknad till den 7 februari båda mina andra pojkar är födda i februari översta bilden är från igår sen undre idag

• ikki87
    tillyra skrev 2019-06-04 11:57:11 följande:

@Ikki87

Det där ser positivt ut i mina ögon. Vilken dag är du på? Grattis!

Tack tycker det med. Är på bim+5 syns tydligare än på bilden forsätter varje dag å testar nu på 3 dagar har det stegrat från inget till att synas utan att vinkla och krångla. Tack igen ??
  • ikki87

Nytt test idag jag ser stegring iallafall. Hoppas det är positivt. Nu har jga gjort slut på rfsu 8 pack får prova nått annat om par dagar :)

• ikki87
    tillyra skrev 2019-06-06 12:26:05 följande:

Ser solklart positivt ut ikki87. Märkligt att det dröjer så länge bara? Du är på +7 idag va? Men ägget kanske fäste sent. Har du lång eller kort lutealfas? Tänker att om den är kort och ägget fäster sent så är graviditeten inte så långt gången.

Jag hade firat iallafall

Själv har jag mensvärk. Började igår kväll och fortsätter idag. Beräknad mens i övermorgon. Känns mer som att den kommer ikväll. Väldigt kort cykel den här månaden isf, 24 dagar. Jaja. Ny månad, nya möjligheter.

Jag har 28 dagar. Men säker på att det fäste sent fick som en nidblödning för en vecka sen idag min mens klockar alltid samma dag blöder en vecka. Blödde de tre första månaderna med första å senaste mitten barnet inget det är så olika :)
  • ikki87

Så nu har jag testat 3 olika märken svaga streck på alla, detta är från i morse nån timme efter jag gick på toa första gången, bim +10 men testa för en vecka sedan då syndens det knappt. Men detta måste väl vara positivt :D lägger ner testandet nu tror jag,

• ikki87

Rädd för kemisk graviditet men om bim var för 10 dagar sen och det har stegrat sen dess så måste det vara lugnt. Vill bara säga till min man på sjukhuset att vi ska ha barn men vill vara helt 100 innan med tanke på hans olycka

• ikki87

Hej tjejer. Jag har tvekat i 2 veckor sedan bim om jag är gravid svaga streck efter bim och sen negativa. Nu cb ältest digitalt glad gubbe i fyra dagar, tog ett test i dag är i v 6+0 i dag och fick mitt första tydliga plus, pratat med barnmorska i dag som gratulera till graviditeten. Lagt upp mycket bilder här å ingen stegring direkt sen 3 juni tills idag. Enligt barnmorskan så spökstreck ser mns bara i vissa vinklar men kan du se strecket på par meters avstånd i dagsljus å alla vinklar plus att det ska vara färgat ( testar man tidigt kan det vara svårt att se färgen) så är det positivt. Så hoppas ni tjejer får plus och att jag får vara med och följa er under graviditeten beräknad till 7 februari 2020 kram på er alla. 

Svar på tråden Följas åt till plus! 2020