Inlägg från: Anonym (U) |Visa alla inlägg
  • Anonym (U)

Följas åt till plus! 2020

Följer gärna med här. Skrapades 13/5 efter MA. Fick positivt på ÄL-test 31/5. Skönt att kroppen återhämtat sig. Hoppas på plus snart igen!

• Anonym (U)
    Monkan93 skrev 2019-06-02 16:33:49 följande:

Skulle haft ägglossning nu i dagarna men jag gar bara fått en liten stegring för att få ett svagare test idag... Så jobbigt om ägglossning uteblir efter missfallet, vill inget hellre än att bli gravid igen :/

Hur länge sen var det som du fick missfall?
  • Anonym (U)
    Theresesvea skrev 2019-06-04 06:43:54 följande:

Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3

Förstår din besvikelse. Har ni försökt länge?
  • Anonym (U)
    Monkan93 skrev 2019-06-04 08:48:19 följande:

Idag är det två veckor sedan, så det är inte så konstigt.

Men idag var det mycket starkare på stickan :D så kanske ägglossning om ett par dagar bara!

Håller tummarna Jag fick ägglossning 18 dagar efter att jag skrapades.
  • Anonym (U)

Nu kanske mina hormoner spökar massor. Men efter skrapning testade jag negativt på gravtest den 30/5. Jag testade positivt på ÄL-test den 31/5, men sen negativt 1/6. Den 28/5 testade jag negativt på ÄL och testade inget förrän den 30/5. Testade ett ÄL-test idag (se bild). Vad tror ni? Har jag ägglossning nu? Stökar hormonerna fortfarande? Eller kan jag vara gravid?

• Anonym (U)
    Espresso skrev 2019-06-05 17:59:02 följande:

Det är inte positivt men ägglossningen är kanske på gång. Fortsätt testa så kanske det blir positivt om några dagar. Hade du äl 31/5 bör det ju ändå vara för tidigt att ge utslag på ett graviditetstest

Tack :) Jag avvaktar till beräknad mens och kollar då. Svårt att veta exakt när den ska komma då jag inte haft någon sen MA. Men utgår från då jag fick positivt ÄL-test. Har tagit två tester efter det positiva. Ett med ett svagare streck än det på bilden och nu ett (bilden) där strecket är starkare. Tror mest att kroppen är upp och ner efter skrapningen.
  • Anonym (U)
    Anonym (Kanske gravid?) skrev 2019-06-06 21:44:56 följande:

Ja ni vet ni, de var som jag trodde! Det positiva äl testet visade sig också vara ett positivt gravtest! Så nu kan vi bara hålla tummarna att syskonet håller i sig ????

Grattis :)
  • Anonym (U)
    tillyra skrev 2019-06-10 11:18:34 följande:

Åh, STORT grattis!!

Vad roligt :) Stort grattis!!
Svar på tråden Följas åt till plus! 2020