Följas åt till plus! 2020
Följer gärna med här. Skrapades 13/5 efter MA. Fick positivt på ÄL-test 31/5. Skönt att kroppen återhämtat sig. Hoppas på plus snart igen!
Följer gärna med här. Skrapades 13/5 efter MA. Fick positivt på ÄL-test 31/5. Skönt att kroppen återhämtat sig. Hoppas på plus snart igen!
Skulle haft ägglossning nu i dagarna men jag gar bara fått en liten stegring för att få ett svagare test idag... Så jobbigt om ägglossning uteblir efter missfallet, vill inget hellre än att bli gravid igen :/
Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3
Idag är det två veckor sedan, så det är inte så konstigt.
Men idag var det mycket starkare på stickan :D så kanske ägglossning om ett par dagar bara!
Nu kanske mina hormoner spökar massor. Men efter skrapning testade jag negativt på gravtest den 30/5. Jag testade positivt på ÄL-test den 31/5, men sen negativt 1/6. Den 28/5 testade jag negativt på ÄL och testade inget förrän den 30/5. Testade ett ÄL-test idag (se bild). Vad tror ni? Har jag ägglossning nu? Stökar hormonerna fortfarande? Eller kan jag vara gravid?

Det är inte positivt men ägglossningen är kanske på gång. Fortsätt testa så kanske det blir positivt om några dagar. Hade du äl 31/5 bör det ju ändå vara för tidigt att ge utslag på ett graviditetstest
Ja ni vet ni, de var som jag trodde! Det positiva äl testet visade sig också vara ett positivt gravtest! Så nu kan vi bara hålla tummarna att syskonet håller i sig ????
Åh, STORT grattis!!