Följas åt till plus! 2020
Grattis! Ser definitivt positivt ut!! lycka till <3
Bim -1 å visst är de ett plus.... jag som var helt säker på att vi missat äl denna månad
Grattis! Ser definitivt positivt ut!! lycka till <3
Bim -1 å visst är de ett plus.... jag som var helt säker på att vi missat äl denna månad
Så svårt! Men jag tycker jag ser ett lodrätt streck
Jag trodde jag skulle klara av att vänta men gick ändå in på apoteket idag och köpte ett testa tidigt test. Fast vi har ett där hemma som vi tänkte använda i morgon eller tisdag. Och så klart testade jag här på jobbet och nu vet jag inte vad jag ska tro.
Jag ser ett sträck men det är så svagt så jag tror jag inbillar mig att jag ser det för att jag så gärna vill se ett. Så nu måste jag fråga er, ser ni något sträck?
Bilden till vänstar har jag ändrat strukturen på och bilden till höger är så som bilden blev tagen av min mobil. Alltså samma bild men jag har ändrat på ena bilden för att Tja tydligare få fram det sträck jag ser där.
Jag tycker mig se ett svagt sträck på ena stickan :) Skulle aldrig klara av att hålla mig en vecka så jag håller med dig åk och köp ett digitalt :) Men jag skriver Grattis för jag tycker det ser ut som ett sträck där :) och så håller jag tummarna för att det är rätt :)
Tack! Är helt chockad. Är snart 40 och det gick på andra försöket.
grattis!! Ser ut som de är fler plus idag ????
Kan du inte köpa ett digitalt? Jag är nyfiken för din skull
Jag trodde jag skulle klara av att vänta men gick ändå in på apoteket idag och köpte ett testa tidigt test. Fast vi har ett där hemma som vi tänkte använda i morgon eller tisdag. Och så klart testade jag här på jobbet och nu vet jag inte vad jag ska tro.
Jag ser ett sträck men det är så svagt så jag tror jag inbillar mig att jag ser det för att jag så gärna vill se ett. Så nu måste jag fråga er, ser ni något sträck?
Bilden till vänstar har jag ändrat strukturen på och bilden till höger är så som bilden blev tagen av min mobil. Alltså samma bild men jag har ändrat på ena bilden för att Tja tydligare få fram det sträck jag ser där.
Tack så jättemycket!
Å vad kul. Stort grattis :)
Jag trodde att det skulle ligga mig i fatet. Jag har ett BMI på 35...
Samma här :) snart 40 och andra försöket.... jag har dessutom gått upp en del i vikt så ja trodde jag skulle få jobba lite med den biten innan +.... men de får bli nästa sommar.
Ja vi har två barn 8 och 10. Fetman kom efter nr 2
Skulle tro ja ligger däromkring oxå.... har du barn sen innan?
Tack tack! Ringde till BM idag och ska på inskrivning nästa fredag. Ska även träffa läkaren om två veckor ang fosterdiagnostik som alla över 32 blir erbjudna i vårt landsting
Stort grattis ????
Kände det på mig!! Stort grattis!!
Tycker det har blivit väldigt tydligt :) Mannen sa åt mig att inte köpa fler tester nu utan ringa MVC :)
Grattis till plus!
Jag ser två streck? Eller är jag galen nu?? Tig clear blue early. Ska ha bim om 4 dagar.
Hej allihopa!
Någon mer som är Ungefär i v 6 här? Jag har precis gått in i v 6 och undrar lite hur ni andra mår? Själv känner jag mig lite slö, lite mensvärk till och från, brösten känns lite ?tunga? och lite gråtmild. Ska till barnmorskan nästa vecka och ska få träffa läkaren i veckan efter.
Väntar tredje barnet och är 38 år.
Är 38 år och väntar tredje barnet. Var på VUL idag och är i v 8+2 väntar på att få göra NIPT-testet.
Är i v 12 nu och bf i mitten av mars.