Följas åt till plus! 2020
Jag är också gärna med. Första syskonförsöket sker i juni och kommer då att ha BIM 20/6!
Jag är också gärna med. Första syskonförsöket sker i juni och kommer då att ha BIM 20/6!
Välkommen! :D vi är också på första syskonförsöket. Är de länge sedan du fick barn sist? :)
[quote=79735929][quote-nick]Norrlands skrev 2019-07-04 18:21:12 följande:[/quote-nick][/quote]
Vi har precis öppnat bebisverkstaden så det ska inte vara något plus än men testade för säkerhets skull och det var som väntat helt blankt. Förstår inte detta..
Vi har precis öppnat bebisverkstaden så det ska inte vara något plus än men testade för säkerhets skull och det var som väntat helt blankt. Förstår inte detta..
Beräknad ÄL på söndag. Testar måndag-söndag den här veckan med Clearblue digitala ägglossningtester för att säkert hitta ÄL. Visade negativt måndag, tisdag och idag glad gubbe=positivt. Dock är inte strecken lika starka när man tar loss ?stickan? som man ska kasta. Någon som har koll? Ska givetvis fortsätta testa!
Översta testet=negativ
Understa testet=positivt
Bilden kom visst inte med...
Använder du clearblues digitala tester som visar dina 2 mest fertila dagar? Det gjorde jag nämligen. Hade som du, sträcken på stickorna när man tog ut dom såg svaga ut. Men det var då jag var fertil. Hade sex dagen innan glad gubbe och sen tyvärr inget på en vecka men behövdes inte :) är i vecka 8 nu :) så du är nog fertil nu. Bara ligga på där hemma :)
Glad gubbe idag igen och staaaarkt sträck! Då så hehe
Grattis!!