Följas åt till plus! 2020
Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3
Mitt svaga streck på stickan stämde inte för nu kom mensen med besked. Så besviken för jag kände mig verkligen gravid. Nu blir det nya tag och ny bim 5/7. Lycka till alla andra! <3
Förstår din besvikelse. Har ni försökt länge?
Jösses! Får se vad detta slutar i, är det plus så blir det nog syskon ungefär samtidigt som barn nummer 1 föddes i februari. Första 10 feb, blir det något blir andra 13 feb ;D
Ja ni vet ni, de var som jag trodde! Det positiva äl testet visade sig också vara ett positivt gravtest! Så nu kan vi bara hålla tummarna att syskonet håller i sig ????
Åh! Börjar nästan gråta nu!!! Jag hoppa verkligen det är så!! Ska ta ett riktigt test imorgon bitti tänkte jag
JAG PLUSSADE IGÅR NATT!
Hej tjejer. Jag har tvekat i 2 veckor sedan bim om jag är gravid svaga streck efter bim och sen negativa. Nu cb ältest digitalt glad gubbe i fyra dagar, tog ett test i dag är i v 6+0 i dag och fick mitt första tydliga plus, pratat med barnmorska i dag som gratulera till graviditeten. Lagt upp mycket bilder här å ingen stegring direkt sen 3 juni tills idag. Enligt barnmorskan så spökstreck ser mns bara i vissa vinklar men kan du se strecket på par meters avstånd i dagsljus å alla vinklar plus att det ska vara färgat ( testar man tidigt kan det vara svårt att se färgen) så är det positivt. Så hoppas ni tjejer får plus och att jag får vara med och följa er under graviditeten beräknad till 7 februari 2020 kram på er alla.
Tog ett positivt ägglossning nu på förmiddagen så sautan i gautan vad det ska liggas ikväll och i morgon hehe
Dagens alltså underst. Visst är det väl en stegring?
Hej jag vill gärna vara med här! Jag är 26 och min sambo 24 år, vi har försökt (till och från sen december förra året, inte jätteseriöst utan vi har bara legat lite mer när jag tror att ägglossningen är. Har ganska oregelbunden mens så ganska svårt att tajma in. Nu har jag köpt ägglossningstest från gravidkollen, väldigt billiga där. Testade igår och det var ett ganska starkt streck! Så ska testa idag med så får jag se :)
Skicksr bild på mitt test, ser det tillräckligt starkt ut?
Är på äl +5 nu och haft molvärk sedan äl, precis som förra barnet så är helt övertygad om att det tagit sig denna gång. Bara känner det på mig! Hoppas känslan stämmer :)
Hur går det för er andra?
BIM idag! kunde inte hålla mig så tog ett gravtest idag det visade plus!! trodde inte att de var sant så sprang till apoteket och nu står jag här med tre plus!!!
Känslan stämde och vi ska bli trebarnsföräldrar! :D

Den plus lyckan varade inte så länge då jag börjat blöda rejält :/ Bm tror på tidigt missfall så nu hoppas jag på en aprilbebis istället <3
Så tråkigt att höra <3 håller tummarna för en aprilbebis <3
Beklagar :(
Tycker det har blivit väldigt tydligt :) Mannen sa åt mig att inte köpa fler tester nu utan ringa MVC :)