Inlägg från: Perjonsson |Visa alla inlägg
  • Perjonsson

Män i kvinnokläder

Praktisk58 skrev 2019-05-22 21:57:25 följande:

Jag väljer att inte svara eftersom ett ärligt svar skulle leda till att jag blir spärrad igen.

• Perjonsson
    Praktisk58 skrev 2019-05-22 21:57:25 följande:

Jag väljer att inte svara eftersom ett ärligt svar skulle leda till att jag blir spärrad igen.

Nu vill jag verkligen veta dina "hemskheter"

Skriv i ett pm till mej.
  • Perjonsson
    Aliona skrev 2019-05-24 19:29:51 följande:

Jag tycker att det är otroligt vackert och sexigt med båda androgyna män och kvinnor, och män som ser manliga ut i övrigt men tex klär sig kvinnligt eller har någon kvinnlig detalj. Såg tex en man på tåget för ngn vecka sedan som var otroligt snygg och klädd i stiliga herrkläder - men med vackra, rödmålade naglar. Blev så spännande kontrast. I synnerhet om du är lång, slank man har du alla möjligheter att klä dig kvinnligt och få det att bli hur snyggt som helst!

Jo jävlar. Jag körde cross i öknen en gång åkte vilse och hojen gick knappt. Hittade ett hus där det var fest dit jag sökte hjälp. Klädde av med blöta skor o strumpor utan att tänka på att kompisens syster hade målat mina tånaglar röda. Stort garv blev det på festen om att jag va gay. Under flera timmar fick jag bevisa att jag var hetro genom att kyssa alla brudar där. Helt sjuk fest med massa galenskaper jag inte kan berätta allt här.
Svar på tråden Män i kvinnokläder