• Anonym (Jj)

Äldre kvinnor

För några månader sendan letar på nätet efter kvinnor för kk jag hittar inte, har ni nåt tips eller förslag var hittar man?

• Svar på tråden Äldre kvinnor
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Gärna) skrev 2019-05-26 07:38:33 följande:

Jag tar gärna en yngre man till älskare, han bör dock inte vara yngre än 25 (jag är 40). Det är dock viktigt att han är snygg och han får heller inte vara undergiven.

Om du kan tänka dig gifta kvinnor så kolla Victoria Milan.

Jag försökte VM, men blev besviken. Det var otrolig mycket fejkprofilar bland kvinnor. 
    Är det många gifta kvinnor som söker rejält via VM ?  Tyckte det var lite mycket fejk, betal... betal.. och betal lite mer hela tiden. Tog det inte seriöst.
  • Ulla B
    Anonym (Samariten) skrev 2019-05-24 06:11:02 följande:

Det är en äldre kvinna på jobbet som är förtjust i mig. Jag är inte tänd på henne.Men för att vara snäll tänker jag erbjuda henne att runka kuken.

Kan du berätta hur det gick sedan?
  • Anonym (Gärna)
    Anonym (hurkieball) skrev 2019-05-26 13:51:13 följande:

Jag försökte VM, men blev besviken. Det var otrolig mycket fejkprofilar bland kvinnor. 

Är det många gifta kvinnor som söker rejält via VM ?  Tyckte det var lite mycket fejk, betal... betal.. och betal lite mer hela tiden. Tog det inte seriöst.

Synd! Jag har bara haft med män att göra och har inte råkat på några fejkprofiler än. Jag sökte aktivt och fick många träffar. Mycket sållande, men till sist fick jag napp! Han jag träffar nu är tre år yngre.
  • Anonym (hurkieball)
    Anonym (Gärna) skrev 2019-05-27 16:19:42 följande:
    Synd! Jag har bara haft med män att göra och har inte råkat på några fejkprofiler än. Jag sökte aktivt och fick många träffar. Mycket sållande, men till sist fick jag napp! Han jag träffar nu är tre år yngre.
    Så bra !   Men det är nog åtminstone 2/3 så många män som kvinnor där, så troligen mer "lurande" den vägen tyvärr.
  • Anonym (qwerty)
    Anonym (Jj) skrev 2019-05-26 00:47:05 följande:

[quote=79643333][quote-nick]Anonym (qwerty) skrev 2019-05-23 12:35:32 följande:[/quote-nick]Äldre kvinnor vill visst ha yngre män. Vet inte hur gamla du vill ha. Men om jag blir sugen sänker jag åldern på Tinder och svajpar på. Betydligt lättare att få napp på yngre män än äldre skulle jag säga. Äldre män vill väl ha yngre kvinnor de med. [/quote

Men jag hittar inte jag är inne på ringer nästan varje dag. Jag vill gärna ha kontakt med di om du har intresse av det?

Men det är ju fortfarande så att åldern inte är det som avgör om jag blir attraherad av någon. Speciellt när det kommer till ett mer casual förhållande, KK, FWB, då är ju utseendet det man går på. Vill du själv verkligen ha vilken kvinna som helst? Du har ingen aning om hur gammal jag är ens. Du vet inget om mig mer än att jag kan tänka mig en man som är yngre än jag. Bara det känns avtändande tycker jag.
  • CrazyIvan

Jag är 52 och har en älskarinna som är 70. Det är toppen. Och det är absolut inte tal om några torra slemhinnor där i vart fall... även om någon i tråden antydde det. Flört

• Anonym (hurkieball)
    CrazyIvan skrev 2019-05-28 15:42:30 följande:

Jag är 52 och har en älskarinna som är 70. Det är toppen. Och det är absolut inte tal om några torra slemhinnor där i vart fall... även om någon i tråden antydde det. Flört

Avis, knullade en 73-åring när jag var 38. Nån har det bara, samma hur gamla dom blir.
  • Anonym (Samariten)
    Ulla B skrev 2019-05-26 19:21:58 följande:

Det har inte hänt något än. Jag inser ju att det inte är helt enkelt att manövrera till en situation där det skulle kunna hända.
  • Anonym (Samariten)
    Ulla B skrev 2019-05-26 19:21:58 följande:

Det har inte hänt något än. Jag inser ju att det inte är helt enkelt att manövrera till en situation där det skulle kunna hända.
  • KLM33

35-55 är hett tycker jag som är 30 :)

Svar på tråden Äldre kvinnor