• sugenkille6969

Sexchatta och telefonsex

Hej

Hur hittar man enklast tjejer som vill sexchatta och låta det övergå till telefonsex?

Gjort det ett par gånger men svårt hitta tjejer att göra det med.

Förstår problemet att lämna ut sitt nr etc men man kan ju ha ett anonymt Skypekonto etc.

Jag tycker det är superhärligt och blir kåt av att njuta ihop så. Kolla nån porrfilm ?ihop? ibland.

Tycker inte det blir så långt ifrån att skriva med varandra vilket folk har lättare till.

Hur tänker ni om det här? Hur ska jag leta intresserade av samma?

• Svar på tråden Sexchatta och telefonsex
  • silver33

Håller med dig, det är härligt att ha tfn-sex med en tjej och de flesta jag haft det med är så kåta.

Men självklart är det svårt att hitta. Förr i tiden hittade jag kvinnor på Aftonbladets chatt eller på SprayDate, men nu vet jag inte heller var jag ska charma dem...för telefonsex är underbart och njutningsfullt om båda är med på det.

Någon som vet en bra sida för att träffa tjejer som vill ha tele-6?

• Anonym (Annelie)

Ni kvinnor ...varnar er gå inte på detta med cam och telesex. Ni blir bara utnyttjade.

• sugenkille6969
    Anonym (Annelie) skrev 2019-05-25 15:03:49 följande:

Ni kvinnor ...varnar er gå inte på detta med cam och telesex. Ni blir bara utnyttjade.

Hmm, det ska ju vara helt fritt och på bådas villkor.

I de fall en kvinna har föreslagit det för mig, har jag gått på det då? Eller har hon gått på det på förhand?

Och, vad är det man går på? Hur blir man utnyttjad?

Om det som sagt är på bådas premisser och villkor?
  • silver33
    Anonym (Annelie) skrev 2019-05-25 15:03:49 följande:

Snacka om att förminska kvinnor...
  • Anonym (Annelie)

För att många. De flesta män säger att dom vill träffas live bara för att få camma och telesex. Många kvinnor tror på detta och låter sig utnyttjas. Men det vet dom inte om förrän efteråt.

• Anonym (Annelie)
    silver33 skrev 2019-05-25 21:24:59 följande:

Snacka om att förminska kvinnor...

Förminskar inte kvinnor , jag är ju kvinna själv

Däremot förminskas kvinnor när dom går med på detta cam och telesex
  • Anonym (Sara)

Förminskas?! Om jag gör det av egen fri vilja för att jag själv är kåt?

Förr hade jag rätt ofta telesex, hade några stadiga telefonsexpartner.

Hittade dessa herrar på Aftonbladets chatt, en chatt på en sida som hette smygis och på klubb6. Då ringde vi via fritt forum. Ingen lämnade ut sitt nummer.

En rolig anekdot från den tiden är att jag vid ett telefonsextillfälle kom så hårt att jag på något vis sträckte nacken så illa att jag blev sjukskriven två veckor. Berättade dock inte orsaken till min nackspärr.

• Anonym (Satyren)
    Anonym (Sara) skrev 2019-05-25 22:05:04 följande:

Hittade dessa herrar på Aftonbladets chatt, en chatt på en sida som hette smygis och på klubb6. Då ringde vi via fritt forum. Ingen lämnade ut sitt nummer.

En rolig anekdot från den tiden är att jag vid ett telefonsextillfälle kom så hårt att jag på något vis sträckte nacken så illa att jag blev sjukskriven två veckor. Berättade dock inte orsaken till min nackspärr.

• Priapus
    Anonym (Satyren) skrev 2019-05-26 00:29:28 följande:
    Hände mg också, vill du återuppleva fina minnen?
  • lejon 789

Jag gillar också telefonsex. Att leva ut sina fantasier utan att vara otrogen. Är villig om du vill
  • Anonym (Annelie)
    lejon 789 skrev 2019-05-26 00:55:47 följande:

Jag gillar också telefonsex. Att leva ut sina fantasier utan att vara otrogen. Är villig om du vill

Det är också en form av otrohet
  • Anonym (Sara)

Håller med Annelie där. T6 är oxå en form av otrohet fast den inte är fysisk.

När jag hade t6 tidigare så var det endast med personer jag chattat med och som hade samma fantasier som mig. Aldrig med bara vem som helst.

Så som svar på era erbjudanden- tack, men nej tack.

• Smed75
    Anonym (Sara) skrev 2019-05-26 16:45:36 följande:

Håller med Annelie där. T6 är oxå en form av otrohet fast den inte är fysisk.

När jag hade t6 tidigare så var det endast med personer jag chattat med och som hade samma fantasier som mig. Aldrig med bara vem som helst.

Så som svar på era erbjudanden- tack, men nej tack.

Om manr singel då =)
  • sugenkille6969
    Anonym (Annelie) skrev 2019-05-25 21:54:13 följande:

För att många. De flesta män säger att dom vill träffas live bara för att få camma och telesex. Många kvinnor tror på detta och låter sig utnyttjas. Men det vet dom inte om förrän efteråt.

Tråden handlar inte om att träffas live utan just telesex och chatta.
  • sugenkille6969

Underbart, tack för inlägget.
  • Anonym (Sara)
    Smed75 skrev 2019-05-26 17:03:59 följande:

Om manr singel då =)

Ja om man är singel så är det väl fritt fram att bara sexa loss :)
  • Anonym (Sara)
    sugenkille6969 skrev 2019-05-26 17:10:53 följande:

Underbart, tack för inlägget.

Tack, tror jag :)
  • Anonym (Man 43)
    Anonym (Sara) skrev 2019-05-26 18:44:00 följande:

Ja om man är singel så är det väl fritt fram att bara sexa loss :)

Perfa... Antar att du inte är singel =)
  • Anonym (Jokla)

Chatmeet.se har jag hittat några tjejer som jag sexchattat med. Aldrig övergått till telesex men har aldrig föreslagit heller. Har väl mest bytt lite bilder etc. :)

Ingen jätteaktiv chat men ibland hittar man någon:)

Svar på tråden Sexchatta och telefonsex