• Anonym (A)

    Kvinnor som våldtar män

    Hur i fan går det till när kvinnor våldtar män? Har aldrig fattat detta fenomen och att det ens är möjligt. Kan inte påstå att jag skulle bli hård om jag befann mig i en stressad situation och troligtvis har jag inte att göra med en Rhonda Rousey så jag borde ha det fysiska övertaget.


    Sen som man är man inte lika känslig. Jag menar kör på om jag inte kan ta mig lös.


    Vad sysslar dessa män med undrar jag.


    Är det någon här som har erfarenhet och villig att dela med sig av vad som hände?

  • Svar på tråden Kvinnor som våldtar män
  • Anonym (.)

    Jag har erfarenhet av att bli våldtagen.
    Hård? På en efterfest med 3 tjejer som jag förvisso ville ligga med så slutade med att jag låg fastbunden blev hårt knullat i röven och munnen av dom med strap-on.

  • jrockyracoon

    Jag har ingen personlig erfarenhet, men säger ändå några saker.

    Vadå, hur går det till? Det går till på en väldigt många olika sätt, givetvis, beroende på situation.

    Det vanligaste som jag har läst mig till i amerikanska trådar, tycks vara att mannen är berusad och efter en fest får sällskap hem eller liknande. Sedan slocknar mannen och då passar kvinnan på. Mannen vaknar då ofta av att hon rider på honom.

    Penis blir ofta hård av stimulering även om mannen sover. Om mannen är vaken kan också penis bli hård av stimulering trots att mannen inte är kåt/samtyckande.

    De män som blir utsatta för den här formen av övergrepp mår ofta dåligt ett tiotal år efteråt. De berättar att deras sexliv och relationer har blivit påverkade flera år efteråt. Många blir deprimerade och får psykiska problem. Det värsta för dessa män är att omgivningen ofta består av sådana som du (ursäkta) som inte inser vidden av övergreppet just för att den som blir våldtagen är en man. När offren försöker berätta om händelsen blir de illa behandlade och tas inte på allvar.

    I en fantasi kan en man kanske drömma om att bli våldtagen. Men blir han det i verkligheten är det en helt annan sak. Jämför det med att bli misshandlad eller hotad till livet eller något annat du kan relatera till utan fördomar. Det ger ett trauma för livet.

  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2019-05-25 08:53:01 följande:

    Jag har erfarenhet av att bli våldtagen.
    Hård? På en efterfest med 3 tjejer som jag förvisso ville ligga med så slutade med att jag låg fastbunden blev hårt knullat i röven och munnen av dom med strap-on.


    Vafan gjorde du efteer det och vad var de för lesbian psykos? Har svårt tänka mig att de är friska människor.
  • Anonym (A)
    jrockyracoon skrev 2019-05-25 08:53:56 följande:

    Penis blir ofta hård av stimulering även om mannen sover. Om mannen är vaken kan också penis bli hård av stimulering trots att mannen inte är kåt/samtyckande.


    Man tappar lät hårdheten om man finner siuationen obehagglig eller hotfull. Sen har jag svårt att tänka mig att kvinnor våldtar en rätt upp och ner som män kan göra. Det måste ju ske när du själv varit dumdristig nog att försätta dig i en sårbar situation med främlingar. 

  • Anonym (.)
    Anonym (A) skrev 2019-05-25 08:59:14 följande:
    Vafan gjorde du efteer det och vad var de för lesbian psykos? Har svårt tänka mig att de är friska människor.
    Jag gjorde ingenting, vad skulle jag göra? Ingen som skulle tro på det iallafall. Det var många år sen, och som du själv skriver, ingen man kan bli våldtagen.

    Psykos javisst, som ville hämnas på alla män.
  • Anonym (AL)
    Anonym (A) skrev 2019-05-25 09:03:21 följande:

    Man tappar lät hårdheten om man finner siuationen obehagglig eller hotfull. Sen har jag svårt att tänka mig att kvinnor våldtar en rätt upp och ner som män kan göra. Det måste ju ske när du själv varit dumdristig nog att försätta dig i en sårbar situation med främlingar. 


    Precis som att tonårspojkar borde slakna när de är på stranden, ser en snygg tjej och hårdnar till, men skäms sen och försöker dölja ståndet som inte vill ge med sig? Nej, man kan inte styra hur ens kropp reagerar i olika lägen. Man talar ju ofta om att offer kan frysa till vid exempelvis en våldtäkt, kroppen reagerar inte som man kanske hade tänkt sig. Vid en sådan situation kan såklart även ett stånd stanna kvar. Chock-reaktionen gör så att kroppen stannar till.

    Sen måste jag ju säga att din kommentar att offret är dumstridig var fruktansvärt obegåvad. Det spelar ingen roll ifall man sätter sig naken med kuken hårdast som hårdast, ingen man eller kvinna har rätten att röra dig utan ditt medgivande. Det är aldrig offrets fel att en förövare utför ett brott, oavsett om förövaren är man eller kvinna. Som vi lär våra barn: ?stopp, min kropp!?

    Klart att kvinnor våldtar. Vilka olika situationer som kan uppkomma, är svårt att sia om (eftersom de flesta män som blivit våldtagna inte anmäler). Jag tror att kvinnor som har liknande synsätt som du absolut skulle kunna tvinga till sig sex och ?bara våldta någon rätt upp och ner?, då de inte anser att mannen ens kan bli våldtagen. Dessa kvinnor ser ju inte sig själv som väldtäktskvinna.

    Försök att vara lite mer öppen för att andra män inte fungerar precis som du. Dessutom låter det ju som att du själv aldrig hamnat i en sådan situation och därmed inte vet hur du och din kropp faktiskt skulle reagera.
  • Anonym (A)
    Anonym (.) skrev 2019-05-25 09:04:28 följande:
    Jag gjorde ingenting, vad skulle jag göra? Ingen som skulle tro på det iallafall. Det var många år sen, och som du själv skriver, ingen man kan bli våldtagen.

    Psykos javisst, som ville hämnas på alla män.
    Men du blev ju övermannad av tre kvinnor. Att du sen gick iväg med främlingar rättfärdigar inte deras handling men jag skulle personligen aldrig göra det själv. Speciellt inte i dryckessammanhang. Det är som att ställa sin l i cykel olåst i förorten. Nu förväntar man sig ju inte att tre tjejer ska vara så brutala men du hade ju absolut kunnat anmäla det! Det var ju brutal behandling.
  • Anonym (B)

    Män som blir utsatta för våldtäkt blir det oftast av en manlig bekant eller manlig nuvarande/tidigare partner. Dvs. ofta analt (vilket ju inte kräver ngt stånd hos den utsatta) och av någon som kanske då är starkare än en själv. Det verkar vara betydligt mer ovanligt att kvinnor våldtar män, även om det naturligtvis händer. Jag skulle tro att de fallen oftast består övergrepp mot barn eller sex med minderårig under 15 (vilket juridiskt klassas som våldtäkt).

    nck.uu.se/kunskapsbanken/amnesguider/sexuellt-vald/man-som-valdtaktsoffer/

  • Anonym (H)
    Anonym (A) skrev 2019-05-25 09:33:09 följande:

    Men du blev ju övermannad av tre kvinnor. Att du sen gick iväg med främlingar rättfärdigar inte deras handling men jag skulle personligen aldrig göra det själv. Speciellt inte i dryckessammanhang. Det är som att ställa sin l i cykel olåst i förorten. Nu förväntar man sig ju inte att tre tjejer ska vara så brutala men du hade ju absolut kunnat anmäla det! Det var ju brutal behandling.


    Ingen skulle ha ons om alla tänkte som du. Ons är ofta just att man går hem med någon man träffat på krogen.
Svar på tråden Kvinnor som våldtar män