Inlägg från: hallonsaft24 |Visa alla inlägg
  • hallonsaft24

BIM juli 2019

Jaha, då var mensen här igen. Så då hoppar jag in här i Julitråden. BIM 1/7

BIM lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24

4/7 Nicciz

5/6 Smlan

• hallonsaft24
    Lustablong skrev 2019-06-09 13:58:03 följande:

Börjar närma mig 40 och vi har två barn på 10 och 7, är på andra försöket nu i juli. Hade BIM igår och fick mens idag. Så jävla trist då båda barnen kom till på första försöket. Men vem är jag att tro att det ska gå så lätt...? Har kanske åldern åkte emot mig denna gången. Som sagt har nästa BIM 7/7.

Någon mer som är "äldre"?

Jag är 37 år pch har en dotter på 1,5 år. Vi har försökt sedan december. Fick MF i V8 i april. Dottern blev till på första försöket så trodde inte det skulle ta sån här tid denna gång.
  • hallonsaft24

Nu är jag på äl+5 enligt appen men jag har en känsla av att min ÄL var två dagar tidigare. I så fall så borde jag kunna känna av lite snart. Spännande! Jag har alltid haft tidig molvärk och illamående innan BIM de ggr jag varit gravid.

Vi får se! Spännande väntan i alla fall!

• hallonsaft24

Jag tog precis ett test. BIM-1 och så kom det här starka strecket upp. Det är inte ens morgonkiss. Tror det är tredje toabesöket för morgonen.

Är helt i chock! Jag var helt övertygad att det inte funkat denna månad eftersom jag haft noll symptom.

Det här blev andra ordentliga försöket sedan mitt MF i april. Hoppas hoppas att det här lilla pyret vill stanna.
  • hallonsaft24
    Lustablong skrev 2019-06-30 10:15:52 följande:

Grattis, vad roligt!! Jag håller tummarna att bebis vill stanna hos er <3

Själv har jag BIM nästa helg och enligt clearblue har jag inte ens haft någon ägglossning denna månaden....suck!

Men känner glädje för din skull!

Tack!

Hur länge har ni försökt? Vi har försökt sedan december, och jag har faktiskt aldrig provat med ÄL tester. Tänker att det blir för stressigt.

Håller tummarna för att det ly lats för er ändå, och testerna varit felaktiga.
  • hallonsaft24
    Moizen skrev 2019-06-30 14:16:16 följande:

Åh! Vad fantastiskt. Jag håller mina lyckotummar att allt går vägen denna gång.

Tack! Jag ska försöka att inte oroa mig för mycket. Hoppas bara att jag slipper småblödningarna som jag hade i 4 v innan mitt MF.
  • hallonsaft24
    Jojo81 skrev 2019-06-30 19:33:30 följande:

Hej hej, skrev nyss ett inlägg som "försvann" så hoppas det inte blir dubbelt nu! ???? Följt tråden från start och kunde inte hålla mig längre utan måste bara få va en del av detta fina forum. ????

Grattis till alla som plussat!!

Här är det BIM 9/7, tror jag vi har inte använt oss av ÄL-test.

Man blir lite deppig av statistiken när man nyss fyllt 38år, så peppen och hoppet är bra mycket högre på Familjeliv än "faktasidor"! ????

Skriver in mig i listan!

BIM lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Moizen 

3/7 Längtar, Soltroll, Freya18, Theresesvea 

4/7 Nicciz, Smlan

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby 

6/7 sockan, Mandistoss

7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH

13/7 KronisktFörvirrad

14/7 Majja92, Saga92 

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest 

17/7 myrkrypet, SaSeLa 

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta 

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999 

29/7 Isafina

Jag är 37,5 år och har precis plussat! De flesta jag känner har fått barn sent, mellan 34-40år. Vad jag har läst så är statistiken ganska snedvriden och får det att låta så mycket värre och svårare än vad det egentligen är. Självklart så kanske man inte kan jämföra sig med en fertil 20-åring, men håll modet uppe!! Jag håller tummarna för att du ska få ett plus snart.
Svar på tråden BIM juli 2019