Inlägg från: Anonym (Testa nu?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Testa nu?)

BIM juli 2019

Jag är på ÄL +11 idag och vet inte när jag ska testa. Mensen är beräknad att komma på äl+16 (söndag) och jag vill egentligen testa först då.

Men på lördag ska jag på en kompis bröllop vilket såklart innebär att jag kanske dricker 2-3 glas vin. Jag har lovat mig själv att leva som vanligt fram tills + eftersom jag har testat att vara duktig och undvika allt man inte ska som gravid mellan äl+bim = det har inte fungerat för mig för då har jag blivit besatt av ett + och mått väldigt dåligt psykiskt.

Jag funderar därför på att testa mig imorgon på bim+12 (jobbar tors-lör och vill inte testa precis innan jobbet om det är negativt).

Helst vill jag testa på BIM. Hur tänker ni?

Har varit gravid tidigare och har samma symptom som jag hade då.

• Anonym (Testa nu?)

Jag frågade ju igår om jag skulle ta test före BIM eller på BIM (söndag äl+16)

Tog digitalt test imorse äl+12 och fick ett "Inte gravid". Måste säga att jag är väldigt förvånad för jag var helt säker på att det skulle visa positivt.

Har haft två väldigt tidiga missfall som båda tog sig på första försöket. Detta var andra försöket efter missfall nr 2 och inget plus ännu. Får hålla tummarna till nästa månad!

• Anonym (Testa nu?)

Tidigare graviditeter har jag fått ett + på clearblue diigital på äl+12.

Mensen ska komma på söndag, om den inte dyker upp så tar jag ett till test nästa vecka.

Svar på tråden BIM juli 2019