• Phoworray

BIM juli 2019

Hej! :) Hoppar in på listan också! 

Jag och sambon är som många andra inne i att försöka bli gravida, vi försöker med första barnet. Jag har det senaste 6 månaderna haft märkbar ägglossning varannan månad då det har gjort mycket ondare än vanlig mensvärk ( jag är frälst med mild mensvärk), så ont att jag inte kunnat räta på mig, utan fått krypa ihop i fosterställning typ.

Då vi tajmade in senaste ägglossningen och hade då mys minst varannandag ca 5 dagar innan äl och höll på till dag 8 för att säkerställa tillräckligt med kämpar som är vid liv när ägget släppts ;) 

Nu är det så att jag hoppas ju att det tog sig, och därmed har jag märkt några symptom som jag inte vet något om då jag aldrig varit gravid innan.

Igår och idag morgon hade jag liiiite (läs precis färgat) rosa när jag torkade mig efter toaletten.
    Märkte nyss att jag hade en brun flytning, men den var väldigt torr liksom. Är på dag äl+7 och BIM-10 så hoppas på en nidblödning.

Någon som haft något liknande? 

Uppdaterar listan ;) 

BIM LISTA

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5 

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin

4/7 Nicciz 

5/7 Espresso, Mima93, tigerbaby 

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ 

7/7 Lustablong, sara11, tillyra 

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81 

10/7 CaRH, FrokenF89

11/7 Förstabarnet123 

12/7 Phoworray

13/7 KronisktFörvirrad 

14/7 Majja92, Saga92 

15/7 Adlitam, Sofiakarin 

16/7 efterfest 

17/7 myrkrypet, SaSeLa 

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta 

21/7 Cachy 

24/7 Mathilda999 

29/7 Isafina 

30/7 Moizen 

Gravid: 

Anonym (Bim 1 juli), Smlan, hallonsaft24, Theresesvea.

• Phoworray

Har bara gått och väntat sen några dagar tillbaka på att mensen ska komma så vi kan gå på vårt tredje försök, denna gången med bisolvon, och den kom som den skulle nu. Så hoppas det funkar denna gången Obestämd

Kände på mig att det inte tog sig, men hoppfull som man är hade jag ju massor med grav-tecken som tydde på annat Rynkar på näsan

Då är det vara att vänta några dagar till så kör vi igång med kuren och ser om det hjälper något :) Är rätt sugen på en vårbebis, men det är inget man kan planera Obestämd

Har dessutom köpt på mig äl-test och grav-test, så förberedd är man! Får inte bli för ivrig med testen bara Flört Nu kommer bara det värsta, att vänta på att dagarna ska gå och komma snabbare! 

Svar på tråden BIM juli 2019