Inlägg från: Hallonen80 |Visa alla inlägg
  • Hallonen80

BIM juli 2019

Hej tjejer!!

Jag tittar försiktigt in i tråden :) 39 år gammal och längtar efter en trea. Har absolut noll aning om var i cykeln jag är. Vet att jag hade mens innan midsommar och efter 2 juni men det är ungefär det Haha. Hade ma i mars v 8 tror jag det var, men den graviditeten kändes fel från början, noll symptom, när jag i vanliga fall lider av grov hyperimidis. Efter det har vi legat lågt några månader.

Var dock på kk i fredags maa annat och då var mitt hcg negativt så nästa omgång då ska vi hårdsatsa

Lycka till ALLA.

• Hallonen80

Åh tänk om man visste bim!! Kan vara allt från idag tom lördag. Och vi har bara fått till det en gång den 28:e juni så det skulle vara HÖGST osannolikt att det blir ngt denna månad men ääääändå så sitter man och känner efter och överlägger huruvida man ska köpa på sig tester eller inte hahahaha. Kvinnohjärnan alltså

• Hallonen80

Här är det bara negativt negativt men, haha, jag har sådana RASERIUTBROTT, precis som alltid innan när jag varit gravid. Är så jäkla arg hela tiden hahaha, och det är skööönt. Man blir ju rädd för sig själv hahaha...

Svar på tråden BIM juli 2019