Inlägg från: Anonym (macarons) |Visa alla inlägg
  • Anonym (macarons)

BIM juli 2019

Hej! har också följt den här tråden men inte skrivit nåt förens nu :) Grattis till de som plussat o hoppas att fler får plus snart också:)

Jag är också en av gänget som inte orkar vänta till bim. Så jag tog de två sista graviditetstestet. En igår kväll och en imorse. Någon som har lust att hjälpa mig tolka strecken? :) :) den översta är från igår kväll och den underst från imorse. är det dessa som det kallas för spökstreck??

• Anonym (macarons)

Hej! har också följt den här tråden men inte skrivit nåt förens nu :) Grattis till de som plussat o hoppas att fler får plus snart också:)

Jag är också en av gänget som inte orkar vänta till bim. Så jag tog de två sista graviditetstestet. En igår kväll och en imorse. Någon som har lust att hjälpa mig tolka strecken? :) :) den översta är från igår kväll och den underst från imorse. är det dessa som det kallas för spökstreck??

• Anonym (macarons)

skriver in mig i listan också :) bim-5. fick aning svaga streck på båda tester tror jag, men ska testa igen efter BIM :)

BIM LISTA

1/7 Evi82, Lillaräkan1919, Love5

2/7 Jphoppas

3/7 Längtar, Soltroll, Pepsin, Mima93

4/7 Nicciz

5/7 tigerbaby

6/7 sockan, Mandistoss , CarrooJ

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

8/7 joss1234

9/7 Nymphadora, Monkan93, Nervösanonym, Jojo81

10/7 CaRH, FrokenF89

11/7 Förstabarnet123

12/7 Phoworray

13/7 KronisktFörvirrad, macarons

14/7 Majja92, Saga92

15/7 Adlitam, Sofiakarin

16/7 efterfest

17/7 myrkrypet, SaSeLa, LBP91 , YaseminL, Zyprexa

18/7 Mamma2014

19/7 VictoriaBerggren

20/7 hundenhubbe

21/7 Cachy

22/7 glitterhitta

24/7 Mathilda999

29/7 Isafina

30/7 Moizen, Pixpoxy, Mima93

31/7 Espresso

• Anonym (macarons)
    Majja92 skrev 2019-07-08 14:52:12 följande:

Börjar kanske kunna ana ett streck! Min ägglossning va sen denna månad med ungefär 3-6 dagar kvar till bim.

jag ser också ett streck! :) samma för mig med lika svagt! spännande det här :)
  • Anonym (macarons)
    HanSof skrev 2019-07-09 08:32:22 följande:

Det här kanske är en bättre bild...

wihoo grattis!! :D
  • Anonym (macarons)
    Saga92 skrev 2019-07-09 21:06:01 följande:

Ägglossning +9 idag och jag har haft mensvärk till och från både igår och idag. Idag har jag även känt av illamående, ganska mycket nu under kvällen. Hoppas på det bästa samtidigt som jag avskyr att vara illamående. Har ett barn sen innan och under den graviditeten var jag knappt illamående alls men jag vet ju att det kan skilja sig åt. Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt. Hade egentligen tänkt hålla mig från att testa innan BIM på söndag men det kan bli svårt..

Här är en som också känt av illamående. Har även känt av mer hunger och svullen mage. Jag har fått svaga streck på bim-5 men ska testa igen på söndag om jag kan hålla mig :) Har bim på lördag. Håller tummarna för oss alla som väntar på en liten ! :)
  • Anonym (macarons)

jag har också BIM! om mensen inte kommer idag så testar jag också imorgon eller på måndag :)

• Anonym (macarons)
    Daphodil skrev 2019-07-13 20:35:07 följande:

Jag plussade nu på BIM+4, och misstänker/hoppas att min app beräknat ägglossningen fel.

GRATTIS!! :)

jag har bim idag dock ingen mens ännu. Jag hade tänkt testa imorgon men nu vet jag inte om jag vågar! Jag har som sagt testat på bim-5 och kunde se ett svagt svagt streck. Men vågar inte tro nåt än. Har fortfarande lite illamående och ömmande bröst plus svullen mage.

dyker inte mensen upp imorgon så kanske jag testar på måndag :)
  • Anonym (macarons)
    Daphodil skrev 2019-07-13 21:29:19 följande:

Har du inte testat sen dess alltså? Vilken disciplin Hoppas du får ett stort plus!

nee har inte testat sedan dess hehe. Tack :) :)
  • Anonym (macarons)
    Saga92 skrev 2019-07-14 15:33:29 följande:

Min svaga skugga på graviditetstestet för fyra dagar sedan var någonting trots allt. Idag på BIM är det ett solklart plus :) Jag är glad såklart men nervös. Hade ju ett missfall i v.6 i juni så tänker mycket på det. Jag hoppas detta går vägen.

Grattis!! :)
  • Anonym (macarons)
    Paramore1 skrev 2019-07-14 16:49:31 följande:

Tog detta precis, så kunde inre hålla mig från att ta ett digitalt som jag väntar på svar från

åhh Grattis!! :) testade du på din bim?
  • Anonym (macarons)
    Lumas skrev 2019-07-15 17:41:43 följande:

Jag började få mensvärk i förrgår, har känt mig väldigt känslig och haft lätt till gråt. Annars inte mycket :P Du då? <3

Va tror du/ni, tog precis ett som mäter 10iu :O

jag ser ett streck :) Grattis! Jag har också mensvärk som kommer och går . . illamående och ömma bröstvårtor. Jag tror hela tiden att mensen är på väg. Jag är på bim+2. Tänkte testa idag men hann inte köpa ett test.
  • Anonym (macarons)

Jag håller tummarna till er alla som väntar på plus! hoppas ni får era efterlängtade plus snart!

Jag är på bim+3..testade på bim-5 och fick jättesvag streck. Idag fick sambon gå till apoteket och köpa ett test. Han kom tillbaka med den billigaste han kunde hitta (hade förväntat mig med en Clearblue) :)

Men det funkade ändå. Fick starkare streck nu!

• Anonym (macarons)
    Lustablong skrev 2019-07-16 11:45:40 följande:

Stort grattis!!

Tack så mkt!! :) :)
Svar på tråden BIM juli 2019