• HanSof

BIM juli 2019

Hej! Jag har följt den här tråden några dagar nu men ännu inte skrivit något.

Jag har BIM på torsdag 11/7, har också haft förhöjd temp och brösten känns lite större. Detta är vårt andra försök (har haft en riktig mens sen jag slutade med p-piller som jag åt i 10 år).

Jag tog precis ett graviditetstest för jag kunde inte hålla mig längre. Visst ser det ut som att jag är gravid även om strecket är lite svagt? Vad tror ni? Hoppas hoppas :)

• HanSof

Åh herregud vad sjukt, kan knappt tro att det är sant! Så glad nu :)

Tack så mycket och tack för era snabba svar! :)

• HanSof

Tack snälla ni! :)
    Ska ta ett Clear Blue digital test senare idag eller imorgon också. Trodde aldrig att det skulle ta sig direkt efter så många år med p-piller, jag är 28 och min sambo 34 år. Undra hur jag ska överraska honom, har ni några kul idéer?
    Hoppas att fler plussar, stort lycka till alla ni som fortfarande väntar! 

• HanSof

Jag tog ett Clear Blue Digital nu på lunchen och det visade Gravid 1-2 veckor :)

Så jag köpte en liten mössa och ett par strumpor för nyfödda på Polarn och Pyret och la i ett paket där jag även har lagt ner det digitala testet. Ska ge det till min sambo ikväll. Så spännande att se hans reaktion och ännu svårare att behöva vänta tills ikväll haha!

Svar på tråden BIM juli 2019