• SaSeLa

BIM juli 2019

Fick mens idag. Hur länge ska man orka? 9onde försökte nu. Tar nya tag för juli månad med BIM 4-5 juli.

• SaSeLa
    Mima93 skrev 2019-06-20 22:50:04 följande:

Hm, mens nu och BIM (mens) om två veckor? Menar du ÄL 4-5 kanske? :)

Men tack, var ÄL jag menade! Haha knäppa jag
  • SaSeLa

BIM lista

1/7 Evi82, Hallonsaft24, Lillaräkan1919, Love5

3/7 Längtar, Soltroll, Freya18

4/7 Nicciz, Smlan

5/7 Espresso, Mima93

6/7 Theresesvea , sockan

7/7 Lustablong, sara11, tillyra

8/7 efterfest

9/7 Nymphadora, Monkan93

10/7 CaRH

13/7 KronisktFörvirrad

15/7 Adlitam, Sofiakarin

17/7 myrkrypet, SaSeLa

19/7 VictoriaBerggren, glitterhitta

21/7 Cachy

24/7 Mathilda999

• SaSeLa

10e försöket här. BIM 17 juli. Idag började finnarna dyka upp och pms så antar denna månaden är körd också. Suck.

Grattis alla plussare!!!

• SaSeLa
    bostroem skrev 2019-07-13 21:32:46 följande:

Hoppar in här med mitt första inlägg och ska försöka hålla mig kort.

Har ett barn sedan tidigare, född -08, och försöker nu få ett syskon (ej samma pappa). Tog ut hormonspiral i februari -19. Efter mens 17/5 plussade jag 16/6 och fick MF 18/6. Blödde 5 dagar, som en normal mens för mig. Väntar nu på BIM som jag inte riktigt vet när det är men förmodligen i juli iallafall  Har sedan uttag av spiral haft migrän just innan ÄL och sist var det 30/6 så förhoppningsvis hade jag ÄL just efter det.

Sist jag plussade hade det gått 4v och 2 dagar, så om vi säger att det ska gå lika lång tid blir det 18/7.

Blir så glad när jag läser om de som plussar, och håller tummarna att vi andra lyckas snart också!

Välkommen! Jag har en dotter född 09 och försöker också med ny man få till ett syskon till henne. Jag har BIM 17/7. Lycka till!
  • SaSeLa

Bim-2 här och tog ett test runt 15-tiden och visade inte ens en tillstymmelse. Så ledsamt. Var 18år med första barnet och hade ingen koll på mensen och visste knappt ens då vad ägglossning var och processen för att bli gravid, bara det första. Hahaha men iaf, låg sjuk i illamående en vecka och sedan tog ett test som visade negativt. Efter en till vecka sängliggandes med illamående så tog jag ett nytt test som var positivt. Kan någon förklara? Detta var 2009 och svininfluensan gjorde att alla föräldragrupper var stängda så fanns inga att diskutera sådana saker med då. Är jag låghormonad?

Svar på tråden BIM juli 2019