• Paramore1

BIM juli 2019

Okej jag behöver hjälp! Tog ett test idag, ska ha mens om 1-2 dagar. Strecket SYNS i verkligheten och känns mer rosa än grått, men det är ju alltid svårt att få det på bild liksom... vad säger ni?

• Paramore1

Tog detta precis, så kunde inre hålla mig från att ta ett digitalt som jag väntar på svar från

• Paramore1

Och detta blev svaret!!!! Kan meddela att jag är typ chockad... vi har försökt i 2 år och har en dotter på 8 år, fick missfall förra året när tjejkompisen var i samma vecka som mig. Nu kommer jag gå och oroa mig till döds....
  • Paramore1
    Anonym (macarons) skrev 2019-07-14 17:04:52 följande:

åhh Grattis!! :) testade du på din bim?

Jag ska ha BIM på tisdag :) det första var ett early och dom upplever jag inte brukar bli så starka! Strecket syntes till och med innan kontrollsttecket kom fram.
  • Paramore1
    Lumas skrev 2019-07-15 07:50:17 följande:

Såg nu att de blev med fel bilder haha. De där med grönt är ett som måste ha varit felaktigt då färgen flöt ut. De va den med blått som va de riktiga som ja tog i morse.doxk ser jag att de inte alls syns lika tydligt här på FL :/

Prova ett cb early! Jag fick ett nästan osynligt streck med mina stickor, sen ser du det strecket jag fick på early! Och det är samma dag! Kan bifoga mina här så ser du skillnaden...

• Paramore1
    Lumas skrev 2019-07-15 08:57:00 följande:

Tack!! Ska åka till apoteket senare idag och köpa ett testa tidigt. Dom ska ju mäta så lite som 10iu!är det där nu? I så fall GRATTIS! När hade du BIM? <3

Jag tog även ett digitalt direkt efter jag tog mitt early som visade 1-2 veckor :) har BIM imorgon haha!
  • Paramore1
    Lumas skrev 2019-07-15 10:21:14 följande:

Åh wow! När hade du äl?

Vet faktiskt inte! Enligt flo den 1a juli, men tog bara en sticka dagen innan som var väldigt svag. Sen hade vi sex den 1a, hade bara sex en gång denna perioden och i typ 3 min haha.
Svar på tråden BIM juli 2019