• Fendi1987

BIM juli 2019

Hej!

Gjorde ett ÄL test idag, skulle ni säga att detta är positivt?
  • Fendi1987
    NervösAnonym skrev 2019-07-05 13:31:09 följande:

Oj det är så svårt med dom, därför alltid jag kör med digitala. Det står ju i paketet att controllstrecket inte ska vara det som är starkast. Men du verkar ändå ha en hög nivå av hormonet så om detta inte är positivt så är det nog väldigt nära ägglossningen. Vad säger din temp?

Har aldrig kollat tempen. Bara använt mig av dessa tester lite grann. Har inte riktigt velat unna mig digitala tester heller! Men detta test är nog det starkaste jag någonsin fått. Enligt p tracker appen så hade jag ÄL igår och enligt flo hade jag ÄL i tisdags.

Beställde hem testerna inför nästa ÄL men tog ett idag då jag är lite osäker på när jag har ÄL
  • Fendi1987
    LBP91 skrev 2019-07-11 13:52:55 följande:

Ni med dryga veckan kvar till BIM, hur mår ni? Några känningar? Jag är ledig idag så fick sova ut ordentligt, brukar vanligtvis gå upp kl tre/fyra på morgonen så idag fick jag sova till åtta. Har städat lite, typ bara dammsugit och tvättat golv plus lagat middag, men nu känner jag mig helt slut. Ligger på soffan och vilar nu. Känner även av en dov smärta på höger sida i svanken. Och huvudvärken verkar komma tillbaka från igår. Tycker jag gör inget annat än att springa på toa också. En tanke som slog mig är; måste man känna molvärk i magen? Tror inte jag gjorde det förra graviditeten och känner absolut inget nu heller, brukar inte ha mensvärk innan mens heller. Det är ju så många som känner molvärk/växtvärk som ett gravtecken...

Jag har BIM om en vecka. Känner inget annorlunda från annars. Mådde dock lite illa mitt på dagen idag, men annars inget. Är inte säker på när jag hade ÄL exakt men vi har sex varje dag så vi bör inte ha missat det. Men vi är inne på 3:e försöket.. trots sex varje dag.. jag har försökt chilla lite mer denna gång.

Har två pojkar sedan innan med en annan, så denna gång är jag inte säker på att det går snabbt (vilket det gjort med mina andra)

Vi är bortresta under BIM så jag ska bara vara under dom dagarna, kolla om mensen dyker upp, om inte så kanske jag får se ett plus när vi är hemma igen :D
  • Fendi1987

Jag har BIM om 2 dagar enligt en app och om 3 dagar enligt en annan.

Tog ett gravtest idag (testlagrets teststicka) som visade negativt.

Vill egentligen vänta men reser bort på onsdag så tänkte att jag testar nu iallafall :/

Väntar in mens nu, men har ett litet hopp inom mig ändå!

Stort grattis till alla er som plussat :D

Svar på tråden BIM juli 2019