• bostroem

BIM juli 2019

Hoppar in här med mitt första inlägg och ska försöka hålla mig kort.
    Har ett barn sedan tidigare, född -08, och försöker nu få ett syskon (ej samma pappa). Tog ut hormonspiral i februari -19. Efter mens 17/5 plussade jag 16/6 och fick MF 18/6. Blödde 5 dagar, som en normal mens för mig. Väntar nu på BIM som jag inte riktigt vet när det är men förmodligen i juli iallafall Flört Har sedan uttag av spiral haft migrän just innan ÄL och sist var det 30/6 så förhoppningsvis hade jag ÄL just efter det.

Sist jag plussade hade det gått 4v och 2 dagar, så om vi säger att det ska gå lika lång tid blir det 18/7.

Blir så glad när jag läser om de som plussar, och håller tummarna att vi andra lyckas snart också!

• bostroem

32 dagar sedan första dagen jag blödde då jag fick MF. Ingen mens och negativt gravtest idag, ingen aning om när ÄL var/är. Men hoppas fortfarande.

• bostroem

Kom någon droppe ljust blod i toan imorse och lite på papperet, ingenting efter det. Hoppas på nidblödning annars ser jag väl om mensen kommer igång strax! Någon här med erfarenhet av en sådan blödning som sedan plussat?

• bostroem

Ett par dagar sedan min miniblödning och ingen mens ännu så hoppet lever :) 36 dagar sedan mitt kemiska missfall med blödning precis som en vanlig mens så hoppas att cykeln inte är så rubbad. Innan missfallet reagerade jag på att brösten låg närmare varandra när jag hade sport-bh på mig så nu tar jag på mig den varje dag för att se om jag märker någon skillnad haha.

Stort grattis till er som plussat, håller alla tummar att det går vägen för er <3

Svar på tråden BIM juli 2019