FruA2019 skrev 2019-07-25 22:17:28 följande:
Trist. Hoppas på pluss ändå och att mensen håller sig borta imorgon. Förstår inte heller hur man kan inbilla sig så pass men tydligen är det möjligt.
Jag tog test imorse (bim-2) och det var helt blankt, under eftermiddagen fick jag som mensvärk som höll i sig 1-2 timmar, ondare än den molande värk jag haft tidigare. Under kvällen var det lite rosa på pappret vid ett toabesök. Så gissar att mensen är på ingång, antingen imorgon eller lördag. Så sjukt besviken.. ;(
Nu har jag ont vid vänster äggstock men ingen mer mensvärk, känner mig så less. Nästa cykel vet jag iallafall att bara för man har massa molande värk så betyder inte det att det ev är graviditet, även om man aldrig känt molande värk tidigare cykler.
Åh så trist! Men jag håller tummarna för dig fortfarande.
Idag och imorgon gäller det för mig också.. har enats med pojkvännen om att inte ta något test utan bara vänta ut och se hur det går. Hade fortfarande relativt hög temp imorse vilket brukar betyda att mensen inte kommer under dagen, men vi får se, det kan ju också vara pga att det var så varmt inatt! :P