Inlägg från: Anonym (FrökenA) |Visa alla inlägg
  • Anonym (FrökenA)

BIM juli 2019

Hej!

Jag kliver gärna in här också:) Min BIM är 27/7.

Sen 3 dagar tillbaka har jag haft mycket molvärk varvat med stickningar. Jag har inga andra symtom förutom kanske att jag är oftare hungrig än annars...Om det är ett symtom:)

Svagt illamående 2-3 ggr sen äl bara.

• Anonym (FrökenA)
    FruA2019 skrev 2019-07-22 14:04:52 följande:

Välkommen! 

Har med BIM 27/7. Har sen igår haft stickande känsla och att det lixom drar vid äggstockar och livmodern. Idag har jag haft molande värk till och från. Vet inte om det är bra eller dåligt, det kan vara både och :P  När har du tänkt testa?

Jag köper nog ett test på torsdag och testar på fredag :D

Skulle tillägga att jag har till och från högt blodtryck och rejäla hugg i svanken/mest höger sida som strålar ut på ena skinkan. Detta brukar dyka upp nån gång i månaden max, men det har hållt på hela helgen, idag oxå.

När ska du testa?:)
  • Anonym (FrökenA)
    happycookie skrev 2019-07-23 20:09:21 följande:

Hoppar in här.. BIM nu på söndag... fick det här imorse, syns dock inte nu när det torkat. Ska testa igen imorgon bitti. Någon som tror något?

Om det är inom den tiden man bör kolla så ser det ut som två streck??
  • Anonym (FrökenA)

Hur pålitligt är det med RFSU?s gravidtest?

Köpte idag (2pack), men ska vänta med att testa tills fredag, dagen innan BIM:)

• Anonym (FrökenA)

Jag har BIM imorgon och likadana symtom, men nu har det tillkommit mer trötthet och illamående/spyfärdig.

Jag tänkte vänta tills idag med att testa. Ser ni något? Detta kom efter 10-15 minuter (som man skulle läsa av med RFSU:) Skitsvårt att få bra bilder! Ser mer ljusrosa ut i verkligheten

• Anonym (FrökenA)

Den andra bilden, kom den inte med?

Lägger in den

• Anonym (FrökenA)
    kronisktförvirrad skrev 2019-07-26 09:58:04 följande:

Jag ser ett svagt streck! :D

Yay :D Får nog testa flera ggr.

Men det var så längesen jag var gravid, kan det vara så svagt dagen innan BIM?:)
  • Anonym (FrökenA)
    Espresso skrev 2019-07-28 15:56:54 följande:

Strunta i BIM. När hade du ägglossning, det är det intressanta.

Den var 15 juni:)

Men jag har tagit ett cb digitaltest idag, ett stort plus!
  • Anonym (FrökenA)

Gomorron!

Jag tog ett nytt test i morse:) (i fredags var det så svagt) Men nu fick jag ett stort plus med cb digital!! :D

Som jag längtat efter detta, i så många år!

• Anonym (FrökenA)
    Pepsin skrev 2019-07-29 07:43:10 följande:

Tack det behövs! Känner nog mensvärk idag... orkar inte en till månad med negativt :(

Jag förstår känslan :( Har gått och trott att det tog sig och att man är gravid, men så händer det plötsligt <3 försök att släppa det lite, slappna av. Jag håller tummarna!

Har själv blivit besviken månad efter månad i 1 år.

Kram!
  • Anonym (FrökenA)

Jag vet inte varför jag skrev 15 juni.. Men hade äl 13 juli, så det borde vara äl +16 :D

Tack så mycket!

Svar på tråden BIM juli 2019