BIM juli 2019
Får jag lov o fråga vad en trifasisk kurva är? Jag för diagram på mina temperaturer och mitt liknar denna! Varit lätt förhöjd i några dagar sedan ökat ännu mera. Har du bild på din när du va gravid?
Får jag lov o fråga vad en trifasisk kurva är? Jag för diagram på mina temperaturer och mitt liknar denna! Varit lätt förhöjd i några dagar sedan ökat ännu mera. Har du bild på din när du va gravid?
Bilden ville visst inte...

Ser tyvärr inte bilden! Kan du prova att beskära bilden lite så kanske de går o lägga upp?
Men jösses vad din kurva va lik min! Nu fick jag upp hoppet riktigt mycket! Längtar tills jag kan testa!! Även fast jag har barn sedan innan känns de inte som en självklarhet att bli gravid. :( bara för att man vill de så mycket!
Plussade du med gravtest på cd13? Måste ju varit precis efter ÄL då? Eller menar du ÄL+13?
Tror du jag också är gravid? Hur tidigt visste du att du va de när de såg ut såhär? Jag va så nervös när jag skulle somna.... drömde om trifasiska kurvor och temperaturer xD min första graviditet tog 8 månader och min andra tog 2 månader!
De vore så tråkigt :( usch så jag kommer bli ledsen i sådana fall! Hoppas den är hög i morgon med! Kommer vara så nervös kommande dagar. Hur ska jag överleva. Hur är din temp denna månaden?
Idag sjönk tempen lite! Hoppas den ökar i morgon igen :O någon som vet om tempen kan påverkas av att man gråter kraftigt i 2 timmar innan man går o lägger sig? Va utmattad pga detta när jag somnade :O
Idag steg tempen igen! Tog ett test i morse och kan ana ett svagt streck men är osäker på om jag inbillar mig. Har aldrig plussat innan äl+11 så hoppas hoppas på ett tydligare streck i morgon så de inte är min hjärna som lurar mig. Fick för övrigt ilningar till höger av livmodern igår kväll som kom o gick. Har haft lite nu på morgonen med. Plus att de ilat till i bröstvårtorna. Haft en väldigt symtomfri månad denna gången då ja i princip inte känt något alls jämfört med tidigare månader när jag inte varit gravid.
Din temp ser ju riktigt lovande ut! Vore så kul om vi båda fick plus denna månaden! När tänker du testa om tempen håller sig stadigt hög? Bim eller innan?
Jag brukar få tok blanka test om jag inte är gravid så de får mig att få upp hoppet lite men sen tänker jag att någon gång ska man väl få sitt första spökstreck. Vill helst spola fram tiden nu tills i morgon så jag får testa igen! Haha