BIM juli 2019
Här är min party pooper-kurva från förra månaden. Men det betyder ju inget och för Daphodil blev det plus! Bli spännande i morgon : )
idag men jag är ju faktiskt inte ens vid bim än så borde inte deppa ihop ännu
Här är min party pooper-kurva från förra månaden. Men det betyder ju inget och för Daphodil blev det plus! Bli spännande i morgon : )
Idag steg tempen igen! Tog ett test i morse och kan ana ett svagt streck men är osäker på om jag inbillar mig. Har aldrig plussat innan äl+11 så hoppas hoppas på ett tydligare streck i morgon så de inte är min hjärna som lurar mig. Fick för övrigt ilningar till höger av livmodern igår kväll som kom o gick. Har haft lite nu på morgonen med. Plus att de ilat till i bröstvårtorna. Haft en väldigt symtomfri månad denna gången då ja i princip inte känt något alls jämfört med tidigare månader när jag inte varit gravid.

Lite fundersam över min tempkurva.. Igår på ÄL +5 skönt tempen ovanligt lågt för att vara efter ÄL. Idag är den tillbaka hög och då högre än vid stegringen efter ÄL.
Någon mer som varit med om att den diffat så?
Någon mera som har fått ilningar i livmodern dagarna innan bim? Inte molande värk utan att de ilar till då och då!
Gud så spännande! Jag hoppas du kan få ett tydligare streck i morgon och att tempen håller sig hög.
Jag har själv börjat hoppas lite, men vågar inte lita på det än. Men tempen har stigit stadigt de två senaste dagarna. Hoppas så det håller i sig nu och inte sjunker i morgon.
Får jag en hög temp i morgon kommer jag nog att ta ett test. Annars var planen att hålla mig till måndag, första dagen på semestern. Jag har en lutealfas på 16 dagar och så länge orkar jag aldrig vänta, räknar därför aldrig från bim, bara äl.
Jag har heller aldrig fått spökstreck. Är testen negativa så är de så blanka som de kan bli haha. Hur ska vi överleva tills i morgon?
Jag mår bra, försöker undvika att känna efter allt för mycket. Tycker dock att jag har haft lite nyp och kittlingar i livmodern som jag inte brukar ha. Molvärk till och från har jag annars alltid så det räknar jag inte in, även om just det har varit lugnt denna månad. Hur mår du?
Har haft så annorlunda symtom denna månaden. På min text kanske de låter som mycket men dessa små saker jag upplevt har inte varit konstanta och 90% av tiden känner jag inget alls! Men såhär är har de varit för mig. Ingen molande värk som jag alltid har haft när jag varit skengravid, inga ömma bröst, ingenting! Men ja såhär har de varit för mig någon som känner likadant eller har känt likadant?
Ca en vecka efter ägglossning fick jag hugg i tjejmagen. Inget mera med det. Några dagar där efter kom några Ilningar/stickningar vid fiffi och hugg i livmordern. 8-9 dagar efter ägglossningen har jag haft ilningar i livmodern och i ljumsken som kommer o går. Känner mest när jag sitter och ligger ner. 9 dagar efter ägglossning så kände jag att det började ila i brösten, alltså inte ömma bröst, utan ett konstigt ilande, dock bara under några sekunder ett par gånger om dagen. Har även på äl+10 fått en vibrerande känsla i livmodern! Ungefär som jag hade kolsyra i livmodern? De låter galet jag vet men vet ärligt inte hur jag ska förklara det annars! Ska ta ett test i morgon på äl+11!
Äntligen!!! Äl+11 :?)

Min temp sjönk i morse så jag avvaktar med att testa till måndag tror jag. ÄL+9 idag.
Åh stort stort grattis, vad roligt! Jag har väntat på ditt inlägg haha. Gläds verkligen med dig.
Wow vad roligt. Stort grattis
Åh så kul! Hade det på känn eftersom våra kurvor var så lika. Lycka till nu!
Grattis!! Jag tycker det har varit så spännande och följa temp-tabellen. :D