Inlägg från: Lustablong |Visa alla inlägg
  • Lustablong

BIM juli 2019

Tog ett RFSU test bara för att och fick detta!! Jag som enligt Clearblue advanced haft rund ring hela testperioden, jag trodde inte det kunde bli något denna månad!!! Åh herregud det är ett mirakel isåfall. Men visst ser ni ett svagt streck? Ska testa imorgon igen
  • Lustablong

Tack så jättemycket! Är helt i chock trodde ju inte ens att jag haft ÄL denna cykel då testerna varit toknegativa.

Så till alla som kämpar där ute, har använt clearblue advanced och bara fått rund ring hela testperioden vilket visar på låg fertilitet. Så det går visst att bli gravid trots att ÄL testerna visar negativt! Jag är ett bevis på det

Stort lycka till alla där ute önskar en blivande trebarnsmamma som närmar sig 40! Det tog på andra försöket!

larssonc skrev 2019-07-06 14:32:37 följande:

Ja jag ser :) Grattis! Jag hade tagit ett digitalt!

• Lustablong

Tack! Håller på att stirra mig blind på testet

Anonym (Liaaaa) skrev 2019-07-06 15:00:12 följande:

Tycker det är ett tydligt streck :) !!!

• Lustablong
    glitterhitta skrev 2019-07-06 15:49:32 följande:

Har du känt av din äl något då? För jag får varken positivt på mina test eller känner av det som jag brukar göra, fast jag har några dagar kvar som det kan släppa ett ägg :)

Men strecket ser jag! Testa igen imorgon :D

Har inte känt av att jag ens skulle haft ägglossning. Har haft väldigt lite flytningar denna månad men haft lite ont i midsommarhelgen då ägglossningen borde varit men fick som sagt toknegativt på ÄL test. Brukar känna av ägglossningen jättemycket och främst på flytningarna och ont i magen. Men denna månad var väldigt olik hur det brukar vara.

Känner mig glad men samtidigt lite ledsen känsla för jag närmar mig 40 och är rädd för att det ska vara något fel på barnet. Har inte ätit folsyra heller men började idag. Har dåligt samvete på något vis.

Detta blir ett litet sladdbarn så våra andra barn är 10 och 7
  • Lustablong

Men är det inte förtidigt att testa? Spökstreck?! Tänk om det var det jag också hade. Är på BIM +1 idag och ska testa på morgonurin om en stund. Har inte gått upp än

Daphodil skrev 2019-07-07 08:42:10 följande:

Idag är det lite deppigt. Hade lyckats lura mig att jag var gravid, men fortfarande bara spökstreck på äl+11, så det blev inget.

• Lustablong

Åh äntligen!! Grattis! Har vart och köpt ett digitalt för jag orkar inte med det tolkningsutrymme som mina tester ger så nu väntar jag bara på att bli tillräckligt kissnödig. Är nervös, för nu blir det svart på vitt. Inga tolkningar. BIM+1 idag.

glitterhitta skrev 2019-07-07 11:41:22 följande:

Jag som skrev igår att det inte fanns minsta antydning till äl på gång fick lite känningar någon timme efter det, tog ett äl-test före vi skulle ut med några kompisar och då var teststrecket lite starkare än vad det tidigare varit. Idag kl 11 var det positivt så det var ju jätteroligt :D

• Lustablong

Slutanalyserat för min del. jag blev gravid trots att ÄL testerna visade toknegativt! Herregud vilken mirakelbebis! Hoppas bara den vill stanna nu.

• Lustablong

Tack så mycket!

Köpte detta på Willys, var det enda som fanns. 81kr kostade det.

YaseminL skrev 2019-07-07 17:29:23 följande:

Vart har du köpt detta testet? Vi säljer cb på apotek hjärtat men det är digitalt med veckor. Detta visar bara ett plus ju? och STORT grattis!

• Lustablong

Tack och lycka till du också!

Daphodil skrev 2019-07-07 17:56:40 följande:

Stort grattis!

• Lustablong
    larssonc skrev 2019-07-07 18:01:14 följande:

Så roligt, stort grattis! :) jag får heller aldrig utslag på äl tester men blivit gravid ändå (helt utan utslag) så har helt slutat med äl tester! Går på temp och flytningar istället.

Tack så mycket! När har du BIM? Har säkert läst det i tråden men är många som skriver.
Svar på tråden BIM juli 2019