• Pompens mamma

Tatuering?!

Har länge funderat på att tatuera mig, men inte riktigt kommit fram till motiv än. Ett tag låg det kinesiska tecknet för kvinna högt, men det är ju så förbajat vanligt med just kinesiska tecken. Är det någon som kan komma på vilka som mer skriver med tecken? Finns det fler än araberna? Fast det kanske är mest "inne" med att vara helt fri från att tatuera sig.

• Svar på tråden Tatuering?!
  • CeciliaBa

Jag vill bara säga att tänk noga på vad du vill ha och OM du verkligen vill tatuera dig. Jag har 4 st och gjorde den sista 1995. Jag har ångrat mig rejält sen dess...var lite vild förr..hehe. Nu går jag på laserbehandling och tar bort en ful keltisk ring jag gjorde på armen. Varje gång jag går kostar det 1200:- och det är för en LITEN tatuering. Man betalar 900:- i grundavgift och sedan 1:- per laserpunkt. Min tatuering kräver alltså 200 laserpunkter.

• soffe

Trollis: Vart fick ni tag i elviska bokstäver??? Finns det ngn länk som du vet??

• Wirre

puttar upp eftersom jag är nyfiken på de elviska bokstäverna...

• Flamman

Ni som har tattoeringar kan ni tänka er att sätta upp dom i gallerian!

är oxå nyfiken hur alviskan ser ut! vart hittar man hur varje bokstav ser ut?

/flaman

• Wirre

har mina i galleriet, bara att kika... *stolt*

• FrkMyrman

Håller med mesmorize, thaitecken är väldigt fina. ska snart göra en tatuering med thai

• Flamman

Wirre: vilka snygga tattoeringar! får jag stjäla idén om solen med stjärntäcknet innuti?

/flamman

• Flamman

upp... vill gärna se flera tattoeringar!

/flamman

• snysop

Jag vill ha en liten söt manga/japansk anime tjej på axeln (bara ansiktet). Svart/vit måste den vara... tycker inte om färgade tatueringar riktigt.... Iaf inte om de är gamla.....

• Mistress

Vill bara säga att arberna inte skriver med tecken, de skriver med bokstäver. Hieroglyfer kunde kanske va nåt. =)

• KCsMama

Jag fattar inte hur man laddar ner programmet! Är det jag som är trög?

• minez

alviskan verkar superintressant ..min tatuering finns i mitt galleri välkommen du nyfikne...*leR* ser fram emot att få höra hur man laddar ner då jag garanterat e trög...*leR*

• Trollis

I menyn pa vanster sa star det download Yapp, sedan maste du registrera dig for att fa losenordet att komma till nerladdnings sidan. Eller om du bara scrollar ner pa hemsidan sa star det - registrera dig, under sign in.
    Jag hade kunnat ge dig mitt losenord och signin namn men jag har glomt bort det... jag har emailat dem sa om jag far svar snart sa skickar jag det till dig!

• Pompens mamma

Trollis: som jag förstått det så "kostar" det att registrera sig. Man skulle donera en summa. Är ju sååå nyfiken på alviska.

Mistress: Japp, du har rätt. Tack.

• Toria

Man behöver inte donera pengar, bara att registrera sig...det var verkligen jättefint med alviska tycker jag...

Svar på tråden Tatuering?!