• Mysgos

Nu går vi uppror tjejer!!

Börja med att läsa vad den här politikern har att säga till oss ofrivilligt barnlösa och sen föreslår jag följande:
    expressen.se/expressen/jsp/polopoly.jsp

ALLA som läser detta och känner sig berörda har nu chansen att skriva en kommentar under artikeln och verkligen få säga sin mening!

Så de äntligen kanske fattar att vi är MÅNGA som blir arga och besvikna när någon uttalar sig om en sån här sak och dessutom anser att vi inte "mår dåligt" av att vården för oss ofrivilligt barnlösa betyder att stå i jättelånga köer!

Kom igen tjejer, det här är vår chans att visa att vi ofrivilligt barnlösa finns!
    KRAM

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-15 10:13:01:

är nog den länken som är lättast att hitta till artiklen upptäckte jag.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-03-15 10:13:56:
    Nej den vill inte komma med hela länken. Skriver slutet på den då för er som har svårt att hitta den.
    lägg till följande efter jsp
    ?a=544530

• Svar på tråden Nu går vi uppror tjejer!!
  • TheBlueRose
    ,,Man blir ju FAN mållös....
  • Mysgos

Ja det är helt otroligt att en person som han ska få sitta på den posten och försöka jobba för att vi ofrivilligt barnlösa ska få bättre vårdchanser och mindre köer till behandlingar.
    VAD VET HAN OM BARNLÖSHET?
    Jag blir helt chockad!!

• pruppa

helt sanslöst, blir så förbannad på folk som utrycker saker utan att veta va dom pratar om (för gjorde han det skulle han aldrig säga så)!! SKANDAL!! Hoppas han får ta lite för det där o att ämnet uppmärksammas så att köer o vård blir bättre, att det finns nån där ute som förstår o vill kämpa för oss!!
    nu är jag inte glad

• TheBlueRose

Guuu så puckad jag är,,,HAHAHA,,
    Sitter å klickar in mitt inlägg om å om igen ..(undra hur många dom fick in av mig )

Hahaha,,måste ju granskas innan..

Var väl för arg att jag inte lästa,,hahaah

• cirkel

Sådär! Nu har jag också skrivit en kommentar!
    Förstår inte hur han kan kläcka ur sig en så korkad kommentar!

• jendan

fan vad arg man blir
    jag blir ledsen hur man bara kan säga att vi inte lider, jag lider varje dag inte en dag som går förbi utan att jag tänker på det och blir ledsen, jävla skit gubbe
    jag har skrivit en kommentar hoppas att fler gör det också, så han får veta hur många vi är som lider

• Frances

Vilken j-a nisse!! Jag läser just nu boken "Infertilitet" där bl.a. ofrivilligt barnlösas psykologiska och sociala situation beskrivs av experter. De säger att folk som varit ofrivilligt barnlösa beskriver det som lika illa som (eller värre än!) både dödsfall och allvarliga sjukdomar de varit med om.

Tror på allvar jag ska tipsa gubben i artikeln om den boken.

• camomillis

japp, har kommenterat jag med. idiot!

• TheBlueRose

Vad bra inlägg alla skriver ..

Han har fått sig mer än en känga...

• orzia1

*arg*

Sila mina tårar i silkesduk och låt min sorgsna melodi leta sig ut i skogens dimma
Svar på tråden Nu går vi uppror tjejer!!