• TotteE

Trender du tycker är fula

Vad är fillers?

• TotteE
    Anonym (TS) skrev 2019-06-03 14:53:52 följande:

Det är ett sköhetsingrepp där man sprutar in hyaluronsyra på olika ställen i ansiktet för att öka volymen eller fylla ut rynkor tex läppar, kindben, haka, käklinje. 

Åh herregud gör folk sånt? Varför?
  • TotteE

Folk som har några kilometer till jobbet och kommer cyklandes i lugn och ro varje morgon i dom absolut senaste neonfärgade high-tech träningskläderna..

• TotteE
    plättarmedsylt skrev 2019-06-04 09:08:58 följande:

Trenden hos tonårskillar med pagefrisyr, bak och fram-vänd keps och sådan där tjockare väst för utebruk.

Verkar som om de flesta här stör sig på kvinnliga trender?

Träningsbyxor till.. sådana där apfula som är lite tightare över vaderna?

Har tonårskillar klätt sig snyggt sedan 1966?
  • TotteE
    Anonym (Snortight) skrev 2019-06-05 11:43:13 följande:

Att många kvinnor klämmer ner sina kroppar i snortighta kläder. Ser så jävla obekvämt ut, det ÄR obekvämt. Jag har äntligen själv slutat med det. Köper kläder som sitter mjukt och skönt och går gärna upp en storlek istället för att prompt klämma ner mig i för små jeans. Så jävla skevt samhälle och kroppsfokus vi har så det är helt normaliserat att gå runt i obekväma kläder en hel dag flr att sedan komma hem och slänga av sig allt och äntligen kunna andas ut.

Sån befrielse att slippa det nu. Köper inget om det inte sitter skönt på min kropp!

Bra.

Det finns killar som inte fattar vad kvinnor håller på med och somt tycker det ser bättre ut med kläder i rätt storlek.

På både

Män och kvinnor!
Svar på tråden Trender du tycker är fula