Inlägg från: Anonym (Hexagon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Hexagon)

Trender du tycker är fula

Nutellatrenden när det gäller mat.

Vuxna kvinnor som använder sådana där olika instagramfilter så de ser sminkade ut ja! Usch lägg ned..

Sådana där små vita hörlurar utan sladd. In-ears kanske dom kallas?

• Anonym (Hexagon)

Överdrivet användande av träningstights på tjejer..

• Anonym (Hexagon)
    Anonym (Li) skrev 2019-06-04 06:04:11 följande:

Duck face-läppar

Lösögonfransar som ser överdrivna ut

Tatueringar (så himla fult!)

Hår som är alldeles för blonderat

Överlag tycker jag illa om utseendefixeringen som råder - den leder bara till en massa skit.

Tatueringar vet jag inte om jag skulle kalla en trend heller, den har som jag upplever det nog haft sin absoluta peak. Jag kan ha fel men jag tycker det lugnat ned sig med tatueranded ändå..

Kan va jättesnyggt på vissa, men jag tycker allmänt det är för mycket tatueringar i samhället.
  • Anonym (Hexagon)
    brallison skrev 2019-06-04 11:59:42 följande:

Piercing i alla möjliga hål man kan hitta (öron är ok - typ klassiskt, men nåsa, ögonbryn, tunnlar!!! )

Ja låt bli näsan
  • Anonym (Hexagon)

Sådan här moderna tunnare tyg sneakers..

Smapchat? Aldrig fattat den appen.. Vad gör man, vad går det ut på?

Anglofieringen av språket. Inte yngre människors slang då så mycket, utan mera högre upp i samhället. På mitt jobb till exempel för att ta ett exempel, så har skyltar börjat dyka upp på engelska här och var? Det ska vara internationellt? Statliga verksamheter får engelska namn..

• Anonym (Hexagon)
    Anonym (..) skrev 2019-06-05 13:29:48 följande:

Rakade underliv är direkt fula (och dagens hysteri runt rakade armhålor är ganska löjlig den med).

Ja både snippor och snoppar som är helrakade är i regel rätt fula.. men har inte iaf yngre kvinnor börjat ha lite hår igen. Trodde helrakat på tjejer lite hade peakat
Svar på tråden Trender du tycker är fula