Trender du tycker är fula
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Trender kommer och trender går i allt från kläder, åsikter, mat, inredning osv.
Vilka gillar du inte och varför?
Själv tycker jag att det ser ofräscht ut med "instagram-smink", fejknaglar och fillers.
Vad är fillers?
Nutellatrenden när det gäller mat.
Vuxna kvinnor som använder sådana där olika instagramfilter så de ser sminkade ut ja! Usch lägg ned..
Sådana där små vita hörlurar utan sladd. In-ears kanske dom kallas?
Vad är instagram smink?
Svenska kvinnor är skitfula generellt, obs ren generalisering.
Halstatueringar...... Tycker generellt att det är obegripligt att man vill fylla hela kroppen med dekorationer som man säkert tröttnar på om 10 år - men här är smaken olika. Men halstatueringar (och även på händer) kan jag inte förlika mig med stilmässigt.
Trenden med att alternativa människor ALLTID bär batikmönster och dreadlocks. Snacka om att vara en vandrande kliché... Så tråkigt och fult och förutsägbart.
Det var udda och lagom störande på 70-talet men nu känns det bara trist mainstream.
Nu är den trenden över, men jag tänker på den när det var grått hår som gällde. För mig förknippas det enbart med ålderdom.
Sedan tycker jag det är tråkigt när det blir så trendigt att typ alla ser likadana ut. Det ska vara lååångt hår med extensions, långa ögonfransar, målade grova svarta ögonbryn, stora läppar, stora tuttar mm mm. Jag tycker personligheten försvinner.
Nästan allt med prefixet feminism har varit fult på ett eller annat se senaste 50 åren eller så.
Samma sak med saker och kläder som män använder som ska vara jämställa på något sätt.
Riktigt stark sexuell polarisering är oftast snyggast, vissa undantag på 80-talet kanske, där gick det lite långt med steroider och muskler och tjejers absurda hår och totalt oblyga nakenhet.