• Anonym (Fundersam)

Mobilavisering hjärta- Vad kan det vara?

Såg på min killes telefon det fanns en avisering i form av ett hjärta högst upp på skärmen.

Finns det dejtingsidor eller chattar där en symbol av hjärta dyker upp vid notifikation? Isåfall vilka?

• Svar på tråden Mobilavisering hjärta- Vad kan det vara?
  • Anonym (Fundersam)

Han har ej en Samsung men däremot android.

• Anonym (Trams)
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-06-05 19:31:43 följande:

Han har ej en Samsung men däremot android.

Fråga honom.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Trams) skrev 2019-06-05 19:33:29 följande:

Fråga honom.

Jo absolut men vill inte anklaga utan jag spånar lite själv först.
  • Tveksamt

Varför anklaga honom för något?

?Vad är det där för notis, den har jag aldrig sett på en telefon förut??

Ett bra argument behöver ingen hög röst. Retar du upp dig på små saker är du väl helt enkelt inte större än så.
  • Anonym (Bella)

Samsung health har en springande figur som symbol.

Kan ju finnas andra appar än just datingapp. Tänker något spel då man får vänta in liv som markerar högst upp m ett hjärta när de fylls på

• IceKitten

Huawei har ett hjärta när man uppnått sitt gång-mål för dagen. Det är de säkert inte ensamma om.

• Anonym (Fundersam)

Spel tror jag inte att det är.

Var en avisering på något.

• Anonym (Bella)

Kan ju vara den första appen.
  • Anonym (ICE)

Jag har en app i min telefon ( android) som heter ICE- in case of emergency.. Där fyller man i tel nr till några anhöriga och tex om man har epelepsi / diabetes etc... Denna app kommer man åt även om telefonen är låst ... på starsidan ( den låsta) så syns uppe i ena hörnet ett hjärta med en " hjärtrytm" i ( ett taggit tunt streck)

• IceKitten
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-06-05 20:27:57 följande:

Spel tror jag inte att det är.

Var en avisering på något.

Du har fått flera möjliga alternativ, både helt oskyldiga och skyldiga. Det mest sannolika enligt mig är att det är ett av de oskyldiga då jag aldrig skulle dejta någon som inte hade hjärna nog att stänga av aviseringarna från dejtingappen om han nu valde att bara otrogen.

Men enda sättet att få svar är att fråga. Så gör det "Sötis, vad betyder det där hjärtat? Jag har aldrig sett det tidigare." Case closed och du kan antingen släppa svartsjukan eller kasta ut honom.
  • Anonym (Bigheart)

Appen bigheart ger också ett hjärta som avisering.

• Anonym (Fundersam)

Tack för svar. Mera förslag?

• Pierott
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-06-05 22:44:18 följande:

Tack för svar. Mera förslag?

Du kommer inte ge dig förrän du fått det till att det är en dejtingapp va?
  • Anonym (Fråga??)

Kanske du ska pröva att fråga honom istället för att sitta där och var paranoid?

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fråga??) skrev 2019-06-05 23:09:55 följande:

Kanske du ska pröva att fråga honom istället för att sitta där och var paranoid?

Suck, tack för den fina kommentaren. Jag ställde bara en fråga. Kommer ev fråga men vill bara veta vad det skulle kunna vara. Finns en historik jag ej kommer gå in på.
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Fråga??) skrev 2019-06-05 23:09:55 följande:

Suck, tack för den fina kommentaren. Jag ställde bara en fråga.
    Anonym (Android) skrev 2019-06-05 21:00:23 följande:

Android Fitness ger ett hjärta som avisering. Aviserar flera gånger om dagen ifall man inte stängt av det.

Har du bild på aviseringen?
  • Aniiee

Vad har han för märke på mobilen?

I have a growing lack of disgust for you
  • Anonym (AnonymMan)
    Anonym (Fundersam) skrev 2019-06-05 19:27:34 följande:

Såg på min killes telefon det fanns en avisering i form av ett hjärta högst upp på skärmen.

Finns det dejtingsidor eller chattar där en symbol av hjärta dyker upp vid notifikation? Isåfall vilka?

Anonym (Fundersam) skrev 2019-06-05 19:27:34 följande:

Det kan vara en Like på Twitter
Svar på tråden Mobilavisering hjärta- Vad kan det vara?