Mobilavisering hjärta- Vad kan det vara?
Såg på min killes telefon det fanns en avisering i form av ett hjärta högst upp på skärmen.
Finns det dejtingsidor eller chattar där en symbol av hjärta dyker upp vid notifikation? Isåfall vilka?
Såg på min killes telefon det fanns en avisering i form av ett hjärta högst upp på skärmen.
Finns det dejtingsidor eller chattar där en symbol av hjärta dyker upp vid notifikation? Isåfall vilka?
Njäe, är inte de Samsung health appen?
Han har ej en Samsung men däremot android.
Han har ej en Samsung men däremot android.
Fråga honom.
Varför anklaga honom för något?
?Vad är det där för notis, den har jag aldrig sett på en telefon förut??
Samsung health har en springande figur som symbol.
Kan ju finnas andra appar än just datingapp. Tänker något spel då man får vänta in liv som markerar högst upp m ett hjärta när de fylls på
Huawei har ett hjärta när man uppnått sitt gång-mål för dagen. Det är de säkert inte ensamma om.
Fråga
Spel tror jag inte att det är.
Var en avisering på något.
Jag har en app i min telefon ( android) som heter ICE- in case of emergency.. Där fyller man i tel nr till några anhöriga och tex om man har epelepsi / diabetes etc... Denna app kommer man åt även om telefonen är låst ... på starsidan ( den låsta) så syns uppe i ena hörnet ett hjärta med en " hjärtrytm" i ( ett taggit tunt streck)
Spel tror jag inte att det är.
Var en avisering på något.
Appen bigheart ger också ett hjärta som avisering.
Tack för svar. Mera förslag?
Tack för svar. Mera förslag?
Kanske du ska pröva att fråga honom istället för att sitta där och var paranoid?
Kanske du ska pröva att fråga honom istället för att sitta där och var paranoid?
Android Fitness ger ett hjärta som avisering. Aviserar flera gånger om dagen ifall man inte stängt av det.
Vad har han för märke på mobilen?