• Anonym (Nyfiken i en strut)

Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?

Är nyfiken bara om ni nån gång duschat naken med en kompis av motsatt kön? Alltså helt naturligt utan att det funnits någon sexuell laddning i det hela. Hur och varför skedde det i så fall? Berätta gärna!

• Svar på tråden Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?
  • Anonym (Sad)

Japp har duschat med en kompis till frugan en varm sommardag.
    Hennes kille o frugan stod utanför o väntade, inge sex inge hångel, 34grader o vindstilla

• DeathByPickles

Såväl dush som nakenbad och nakenbastu. Ofta i samma sammanhang så att säga. Ingenting märkligt alls med det om man är vänner.

Ingenti märkligt alls om man tycker att det är obekvämt heller för den delen. I vår vänskapsgrupp och våra familjer var det norm och helt vanligt. Givetvis med valfri handduk och skilda duschar och bad om det kändes bättre.Oavsett vilket fanns där absolut ingen laddning vare sig som barn, unga vuxna eller vuxna.  

Not Carnegie, Vanderbilt, and Astor together could have raised money enough to buy a quarter share in my little dog.
  • Anonym (A)

Nej. Har inte ens duschat naken med en kompis av samma kön.

• Anonym (puh)

Ja, många gånger. Till och med med många kompisar av motsatt, och samma, kön, samtidigt.

• Forumdeltagaren

Inte duschat men badat nakna ihop i fall det också räknas?
    Med en tjejkompis när hon var ca 13 år och jag ett år äldre. När jag var ca 35 år badade jag och en jämnårig kvinna som jag bara var kompis med nakna en gång.

• Anonym (Nyfiken i en strut)
    Anonym (Sad) skrev 2019-06-07 23:00:01 följande:

Japp har duschat med en kompis till frugan en varm sommardag.
    Hennes kille o frugan stod utanför o väntade, inge sex inge hångel, 34grader o vindstilla

Vad tyckte hennes kille om det?
  • Frontline
    Anonym (Nyfiken i en strut) skrev 2019-06-07 22:46:34 följande:
    Är nyfiken bara om ni nån gång duschat naken med en kompis av motsatt kön? Alltså helt naturligt utan att det funnits någon sexuell laddning i det hela. Hur och varför skedde det i så fall? Berätta gärna!
    Oja många gånger..
    Har inga hämningar och är gärna naken med andra..
    Har suttit naken i badet massor av gånger med kvinnor samtidigt med min fru...
    Simsalabim trosorna försvinn :)
  • Anonym (Js)
    AlinaM34 skrev 2019-06-07 23:35:47 följande:

Hur var det?

Blött, stod i duschen
Svar på tråden Har du någon gång duschat naken med en kompis av motsatt kön?