Inlägg från: Miss Sunny |Visa alla inlägg
  • Miss Sunny

Knull

Anonym (Camilla) skrev 2019-06-09 13:49:35 följande:

Det ska alltid klankas ner på nått. Är det inte det ena så är det det andra. Värst tycker jag moralens ryttare är. Enkelspåriga och dömande. Går till personangrepp om man inte följer deras normer. De är antingen-eller. Knulla vidare med din gifta man. Det ska jag göra!

Just så !  Jag tänker knulla med precis den jag vill utan att moraltanter och avis, intorkade surkärringar ska blanda sig i.
  • Miss Sunny
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-10 00:47:28 följande:
    Påminner lite om min dotter när hon var 5 och blev sur för att hon inte fick göra precis som hon ville... sen växte hon upp... kanke dags att du gör det de med.

Såhär är det... dömd efter dina handlingar kommer du bli vare sig du vill det eller inte. Sen är det givetvis upp till dig om du vill bete dig som ett asshole eller ej, men att bli dömd för det är inte upp till dig utan andra, är du med?
    Så det spelar ingen som helst roll hur mycket du trottsar, du kommer bli dömd ändå. Det enda sättet att slippa det är att inte bete sig som en röv.
    Så om jag frivilligt har sex med den jag vill, är jag et asshole ???....  Och du har rätt att dömma mig ????

Jo, du är nog en riktig gullig person du.......
  • Miss Sunny
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-11 17:58:28 följande:
    Nope, du döms inte för att du har sex, du döms för att du deltar i en otrohet, förstår du skillnaden? Har du haft sex med en singel så hade du inte dömts.

Ja faktiskt, om man deltar i att såra och förnedra andra människor så ska man dömas, helt rätt.

Hur gullig är du när du deltar i att bedra en annan kvinna och deras barn? Du kan väl fråga dem så får du svar på det.
    Det man inte vet, har man inte ont utav.  Men det fattar väl inte du.
  • Miss Sunny
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-12 12:58:06 följande:
    Störtlöjligt, att delta eller inte delta är inte alls subjektivt det är liksom en handling. Sen vad handlingen i sig symboliserar för olika människor är däremot subjektivt Men ATT du deltar är ju bara löjligt att förneka det är ju dig han ligger med.

Ja givetvis är det ett val att bete sig som ett svin. Men med val följer oxå konsekvenser. Beter man sig som ett svin så får man acceptera att det är precis så andra kommer uppfatta en

Ja då är det föemodligen en grisfarm. Men varför väljer du att umgås med svinen när du kan låta bli?
    Fan vad bitter och hatsk du hörs ut till vara. Är du riktig frisk. Har du blivit bedragen, och nu ska du hämna dig på allt och alla. Du kan omöjligt må bra psykisk iaf. Sök hjälp.
  • Miss Sunny
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-13 12:20:21 följande:
    Tack för ett väldigt bra inlägg! Gillar dig skarpt! Önskar att fler var som du i tanken. Kram!
    Instämmer till 100 %
  • Miss Sunny

Jag vill heller va nr.2 för en riktig hane, än nr.1 för en mes.
    Det här pratas inte så mycket om bland kvinnor, men jag är garanterad inte den enda.

• Miss Sunny
    Anonym (jaha) skrev 2019-06-17 10:27:07 följande:
    Det beror nog på hur man definierar "hane". En snubbe som bedrar fru och barn anser många vara ett asshole inte en "hane"
    Vad du anser, skiter väl jag fullkomligt i
  • Miss Sunny
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-17 15:51:53 följande:
    Japp honorna väljer den starkaste hanen för reproduktion. För att säkerställa livsduglig avkomma. På savannen iaf haha. Klarar du av en fullblodshona?
    Sådär tänker jag också ibland.  Känna sig som den utvalde rovdjurhonan, som den unga starka hanen har kämpat för. Härlig känsla.
  • Miss Sunny
    Anonym (Another One) skrev 2019-06-17 18:17:17 följande:
    Vilken motsägelse. Du kan ju inte den utvalda om du bara är nr 2. 
    Hallå !  Gör di dig dum eller ??   Fantasera, vet du vad det är för nåt eller ?
  • Miss Sunny
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-17 20:00:06 följande:
    Tackar! Brösta upp dig och gå en fajt. Visserligen är Miss Sunny och jag finsmakare med jädrar vilka högvinster
    Tack snälla !  Nu är nog jag visserlig något äldre än dig, men jag vägrar bli kärring riktig än.  Flört
  • Miss Sunny
    Anonym (Camilla) skrev 2019-06-17 21:43:32 följande:
    Är inte så stor åldersskillnad som du tror... Kärringar blir vi aldrig. Oavsett ålder!
    Hehe .... Nej, inte så länge dom (hunks) tittar åt våran håll så ......
  • Miss Sunny
    Anonym (Another One) skrev 2019-06-17 23:17:30 följande:

Ja, du (ni) kan för all del ägna dig åt fantasier och önsketänkande om att vara den utvalde. Oansett det faktum att det är att ägna sig åt självbedrägeri, då sanningen är att du varken är den utvalde eller den oersättliga. Men men...var och en blir salig på sin fason.

Zzzzzzz..... (snark) ....  Kräks
Svar på tråden Knull