Dejt som ghostade mig hör av sig
I höstas började jag dejta en kille jag träffade via tinder. På sin profil hade han skrivit att han sökte seröst o vi diskuterade även detta o han tyckte det var bra att vi båda var ute efter samma. Vi bodde ca 15 mil ifrån varandra men sågs på 5 dejter. Det var seriösa dejter där han lagade mat till mig, fikade, o var ute o åt på restaurang o liknande. Han hörde av sig varje dag o ville kolla så jag kom hem ordentligt o visade helt enkelt att han beydde sig om mig. En väldigt bra kille helt enkelt. Sen från en dag till en annan slutade han höra av sig till mig. Efter sista dejten skrev han som vanligt, dagen efter började han dra sig undan o andra dagen svarade han inte ens på mina meddelanden. Hn ghostade mig fullständigt o han fick ingen förklaring alls men tog detta som att han helt enkelt inte var intresserad men brydde mig heller inte om att fråga men det tog tid att komma över. För någon vecka sedan matchade vi igen med varandra o han började skriva. Han sa att det var längesen han hörde av mig varav jag svarade att det var ju faktiskt han som försvann. Han sa att han var extremt ledsen o sa att han började nå jätte dåligr o drog sig undan alla. Iaf så har vi nu pratat varje dag o 1,5 månad o han har börjat prata om att hn gärna vill träffa mig igen.
Va ska jag göra tycker ni?