Tänker alla killar med k*ken?
Hur vanligt är det att män håller sig till en person?
Hur vanligt är det att de faktiskt inte är otrogna i ett förhållande?
Alla svar välkomnas!
Undrar bara, har inte blivit utsatt för otrohet. (vad jag vet)
Alla svar välkomnas!
Det är lika vanligt som att en tjej håller sig till en person och lika vanligt som att en tjej är otrogen.
Kanske tjejer är mer otrogna och ligger runt mer men det är jag inte säker på men det är den känslan jag får när jag dejtat på dejtingsidor.
Alla svar välkomnas!
Tja, med tanke på att kvinnor i sverige gått om männen i otrohet så borde du väl ställa frågan till kvinnor först?
Det är lika vanligt som att en tjej håller sig till en person och lika vanligt som att en tjej är otrogen.
Kanske tjejer är mer otrogna och ligger runt mer men det är jag inte säker på men det är den känslan jag får när jag dejtat på dejtingsidor.
Jag vill alltså genuint veta hur tankarna går hos män, har ni erfarenhet kring just detta? Kanske egna tankar kring mäns generella synsätt eller liknande? Vill alltså inte läsa massa "amen tjejer gör faktiskt också så!" -kommentarer som så gärna smyger sig in på såna här diskussioner:)
Tänker med kuken & knullar gärna ofta & olika men är aldrig otrogen i förhållande.
Nej. Att "tänka med kuken" antyder att vi inte har någon kontroll och att vi vänstrar trots att vi inte vill, utan blir styrda av kuken. Vi, precis som ni, väljer att vara otrogna. Vi tänker med hjärnan.
Den enda gång vi "tänker med kuken" är i början av en relation, med någon som ger oss väldigt mycket sex. Detta från en lång period utan sex. Då kan man bli en sån som "tänker med kuken" och bara för att kuken är så glad och drivande så kan vi missa diverse varningssignaler med kvinnan. I det läget kanske en del av oss tänker med kuken, men innan vi hamnar där har vi åtminstone förhoppningsvis konsulterat hjärnan innan.
Ja.
Män är bara ute efter en sak.
Kvinnor är aldrig otrogna.
Var så jag blev gift....
Var så jag blev gift....