Gränsen för otrohet
Porr, helt klart. Tittar hon på porr med kvinnor som är snyggare än mig så är det otrohet.
Porr, helt klart. Tittar hon på porr med kvinnor som är snyggare än mig så är det otrohet.
"Hon, snyggare än mig"?
Jag har alltid trott att du är en man... Oj, hade jag så fel!
Jag får för mig att det är vanligare än man tror med sexchatt och PM här. Chattapparna används dagtid och stängs ner under familjetid. Dvs syns inte i telefon. Allt är ju anonymt. Tror inte männen ser det som riktig otrohet.
Vete fasen. Troligen inte. Eller så är jag naiv nog att tro att det är färre kvinnor i förhållande som gör det. Jag är singel iaf.
Vad jag menade med att handlingar inte är svarta eller vita, är att de inte alltid är så otvetydigt rätt eller fel.
Oavsett vet jag, som ju faktiskt är den som upplevt alltihop, att vi gjorde rätt och var modiga (det var ju en hel del som stod på spel!) snarare än att vi var fega och borde skämmas. Jag skäms inte det minsta, utan är lycklig och stolt att jag kommit ut starkare på andra sidan med en fantastisk människa vid min sida.
Håller helt med dig om att man inte ska ?stanna och hämnas?. Det skulle jag aldrig göra, det vore slöseri med tid och energi.