• Smecker

Gränsen för otrohet

Porr, helt klart. Tittar hon på porr med kvinnor som är snyggare än mig så är det otrohet.

Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (Hoppsan) skrev 2019-06-16 09:32:11 följande:

"Hon, snyggare än mig"?

Jag har alltid trott att du är en man... Oj, hade jag så fel!

Behöver du en kram?
  • Smecker
    Anonym (Q 45) skrev 2019-06-16 18:32:30 följande:

Jag får för mig att det är vanligare än man tror med sexchatt och PM här. Chattapparna används dagtid och stängs ner under familjetid. Dvs syns inte i telefon. Allt är ju anonymt. Tror inte männen ser det som riktig otrohet.

Tror du kvinnorna som gör så ser det som riktig otrohet?
  • Smecker
    Anonym (Q 45) skrev 2019-06-17 06:08:53 följande:

Vete fasen. Troligen inte. Eller så är jag naiv nog att tro att det är färre kvinnor i förhållande som gör det. Jag är singel iaf.

Så kvinnor är renare, kyskare och ärligare personer än män?

Ja det låter oerhört naivt.
  • Smecker
    Anonym (Kanske?) skrev 2019-06-17 15:25:43 följande:

Vad jag menade med att handlingar inte är svarta eller vita, är att de inte alltid är så otvetydigt rätt eller fel.

Oavsett vet jag, som ju faktiskt är den som upplevt alltihop, att vi gjorde rätt och var modiga (det var ju en hel del som stod på spel!) snarare än att vi var fega och borde skämmas. Jag skäms inte det minsta, utan är lycklig och stolt att jag kommit ut starkare på andra sidan med en fantastisk människa vid min sida.

Håller helt med dig om att man inte ska ?stanna och hämnas?. Det skulle jag aldrig göra, det vore slöseri med tid och energi.

Så om din partner om 10 år träffar en yngre, snyggare, mer fantastisk person bakom ryggen på dig, och gör rätt och är modig och går bakom ryggen på dig en längre tid innan han dumpar dig, så är det från din sida inte otvetydigt rätt eller fel? Du skulle aldrig ha åsikter eller döma honom för det, och hoppas att han inte skäms det minsta för att han lyckligt och stolt kommit ut på andra sidan? Tillåt mig tvivla.
Svar på tråden Gränsen för otrohet