• Ms W

Pågående missfall.

Är i samma situation :( Var på vul igår v.10+1, fostret hade stannat i v.6 :( haft små blödningar men samtidigt molande växtvärk så har ändå hoppats. Men min kropp verkar inte heller stöta ut det själv så måste på skrapning. Om en vecka... kan inte heller ta mediciner för att framkalla ett missfall, för när jag gjorde en abort med det så höll jag på att förblöda, tappa 2liter och repande mej inte på ett år. Så rädd för att skrapningen nu ska förstöra något och att det är något fel på mej i och med missfallet :( är 31år så allt känns så hopplöst :( har äntligen träffat den rätta partnern och så blir det såhär. Känns som att det är mitt fel också. så orolig...

• Ms W

Tack fina för upplyftande ord <3 får hoppas på det bästa. Och så roligt att det gick bra för er! Verkligen <3

• Ms W

Har inte blött något sen jag var där för en vecka sen, konstigt att kroppen inte tar hand om det själv :/ Så imorgon är det dags för ul och skrapning. Mår så kasst för det, så orolig och orkar inte sortera tankarna. Känner inte igen mig själv alls. Hoppas bara det går bra imorgon nu så kanske man kan gå vidare sen :( Tack för omtanke och snälla ord <3 hur mår du efter allt?

Kram

• Ms W

Hej kämpar <3 jag måste få lite råd av erfarna.

Hade ett MA i Juli. Efter flera försök så plussade jag nu för en vecka sen, v.5 är jag beräknad till. Har fullkomligt panik... eftersom det blev MA sist. kollar om det kommer blod varje gång jag går på toaletten. Känner efter om jag har några symptom på att jag är gravid. Eftersom min barnmorska påpekade att jag inte hade nog ?mycket? molande och illamående förra gången, så har inte ens kontaktat dom, för jag vågar inte... Ska man ha ?hela paketet? varje dag? Dvs illamående, molande, spända/ömma bröst och att man dör av värmeslag? Vad är ?normalt?? Jag har ömma bröstvårtor och är varm. Igår och förrgår mådde jag illa typ hela dagarna. Dagarna före det molde de lite. Men inget av det idag?

Undrar hur ska jag orka igenom det här... tog så mycket på mej och vårt förhållande när det blev MA så undrar om vi klarar en gång till :( Så orolig :/

Svar på tråden Pågående missfall.