• Anonym (Kommer ni ihåg det nästa år?)

Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex

Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex?

Är det så att ni tänker på det under många månader.

Eller är det som att äta frukost lite exempelvis, jag kommer inte ihåg vad jag exakt åt till frukost just för 2 veckor sedan.

Om ett samlag är misslyckat tänker ni på det under en lång tid?

• Svar på tråden Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex
  • Anonym (Haha förlåt)
    Anonym (Tom) skrev 2019-06-17 16:20:28 följande:

Nej..

Hon tar aldrig initiativ nästan..

Hon tycker det är tråkigt med långa utdragna förspel. Det tycker iofs jag också..

Hon tycker det är tråkigt med långa utdragna samlag. Det tycker iofs jag också..

Hon vill inte det ska va för pang på..? Hur ska hon ha det?

Hon vill alltid prioritera allting annat framför sex. Ska man göra så som två heltidsarbetande småbarnsföräldrar som bor ihop under samma tak, ja då blir det aldrig sex. För det är alltid nåt som kallar på ens uppmärksamhet i det så kallade livspusslet.

Samtidigt vill hon ändå ha sex? Ibland alltså.. Inte för att hon själv vill egentligen, utan för att hon som hon själv uttrycker det inte vill att sexbristen ska gå utöver förhållandet?

Knepig kvinna..

Haha känner igen det där, jag vill bara att han tar mig och kommer på en gång, jag är nöjd så. Finns så mycket annat att prioritera =-)
  • Anonym (Man)
    Anonym (Haha förlåt) skrev 2019-06-17 16:26:02 följande:
    Ne suga vill jag inte, han kommer så fort ändå vid sex! Men skulle du kunna ha 2-3 min sex då?
    Jag tänkte bara att du kunde suga i stället för samlag nu när du har ont av samlag. Jag skulle kunna nöja mig med 2-3 minuters samlag om jag fick orgasm, men det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna komma på den tiden. Jag behöver 10 gånger så lång tid.
  • Anonym (Haha förlåt)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-17 16:29:49 följande:

Jag tänkte bara att du kunde suga i stället för samlag nu när du har ont av samlag. Jag skulle kunna nöja mig med 2-3 minuters samlag om jag fick orgasm, men det finns inte en chans i världen att jag skulle kunna komma på den tiden. Jag behöver 10 gånger så lång tid.

Ja som sagt, vet inte vad du ska göra? Går det att runka efter samlag? Kvinnor som har behov av orgasm gör ju så, alltså onanerar efter samlag då de inte får orgasm så.
  • Anonym (Kvinnan)

Jag kommer väldigt bra ihåg enskilda samlag från livets gång. Inte alla förstås, men för mig är sex lika viktigt som vatten och luften jag andas! Går det för länge utan sex så känner jag mig inte levande. Nuförtiden snittar jag och min man på endast 2 ggr/månad, vilket är förskräckligt lite, tycker jag. Men vi har småbarn så det är ofta vi skjuter upp vår njutning.

Att en kvinna inte skulle älska att ha sex förstår jag tyvärr inte! Jag har alltid älskat sex och skulle gärna ha det 2-3ggr i veckan.

Min fd. krävde sex oftast dagligen, men tyvärr respekterade han inte mig. Jag försökte ändå alltid ställa upp för honom.

• Anonym (Kvinnan)

Jag hade ändå älskat en man som skulle kunna knulla i 20-30 min!! Eftersom jag behöver oftast 15-20 min för att komma, min man hinner alltid före mig!

• Anonym (Haha förlåt)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-06-17 16:41:15 följande:

Jag hade ändå älskat en man som skulle kunna knulla i 20-30 min!! Eftersom jag behöver oftast 15-20 min för att komma, min man hinner alltid före mig!

Det här förstår jag inte, jag har dock aldrig kommit vid sex så kanske är annorlunda då? Jag är så nöjd bara min man kommer och det fort såklart hihi
  • Anonym (Man)
    Anonym (Haha förlåt) skrev 2019-06-17 16:36:40 följande:
    Ja som sagt, vet inte vad du ska göra? Går det att runka efter samlag? Kvinnor som har behov av orgasm gör ju så, alltså onanerar efter samlag då de inte får orgasm så.
    Jag vet inte om jag behöver göra något, bara försöka fortsätta som nu men vara beredd på mindre sex framöver. Jag ser det så att om det inte går för mig under samlaget så får jag vara utan orgasm. Man måste inte som man bli tillfredsställd alla gånger heller.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Haha förlåt) skrev 2019-06-17 16:57:35 följande:
    Det här förstår jag inte, jag har dock aldrig kommit vid sex så kanske är annorlunda då? Jag är så nöjd bara min man kommer och det fort såklart hihi
    Får du orgasm överhuvudtaget då?
  • Anonym (Man)
    Anonym (Kvinnan) skrev 2019-06-17 16:41:15 följande:

Så är det. Man funkar olika tillsammans. Fixar det sig med orgasm för dig ändå? Kunde du komma med din förra man trots att du "ställde upp"?
  • Anonym (Tom)
    Anonym (Man) skrev 2019-06-17 16:23:27 följande:

Svår sits. Har det varit bättre för er förut? Hur ofta får ni till det i praktiken? Får hon orgasm?

Mer förr innan barn ja!

Men helt fungerande har sexlivet aldrig varit
Svar på tråden Hur viktigt tycker ni att just ett samlag är. Ni som haft sex