fitness2 skrev 2019-06-18 23:54:50 följande:
Exakt, anonym P!
Vill typ bara ha mensen så jag kan börja om och få koll på min cykel igen. Ska testa om någon dag igen så får vi se! Jag fick en konstig sammandragning av livmodern idag. Det höll i sig en halvtimme ca. Det var inte den där vanliga molvärken utan mer som att min livmoder vred ur en blöt handduk. Har ni känt så?
Ja, känner precis samma sak! jag var med om något häftigt när jag blev gravid, det var 6 dagar efter befruktning. Kom hem efter jobbet och var supertrött så la mig på soffan, efter en liten stund ilade det till nere i fiffi (ca 1 min höll det i sig) och det var en väldigt kraftig värk som inte gick att missta och att det var då ägget fäste. Kanske är det de du kände? tyvärr har jag inte själv känt exakt den känslan nu, men har lite "ilande/pickade" i äggstockarna.
För min egen del ser jag inte vilket håll strecket är påväg, hade gärna velat veta innan midsommar eftersom man kanske vill ta sig något glas vin. Men men, inte mycket man kan göra..... lycka till med testet och hoppas det är två streck! vi får väl skriva efter att vi fått lite klarhet i det här :)